30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خانواده و تربیت فرزندان
والدین باهوش برای فرزندان باهوش

والدین باهوش برای فرزندان باهوش

(0)

2,310,000ریال

2,079,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
82

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب والدین باهوش برای فرزندان باهوش

انتشارات فصل اندیشه منتشر کرد:
ما به عنوان والدین و در راستای تربیت فرزندانمان برای داشتن یک زندگی رضایت بخش ، باید آموزه هایی را فراتر از آنچه در مدرسه آموخته ایم ، کسب کنیم .
کودکان ما اغلب : بسیار کمال گرا هستند. از تلاش کردن می ترسند و به آنچه که دارند ، قانع هستند . با خشونت و رفتارهای اقتدارگرایانه ، درخواست های خود را مطرح می کنند . از توانایی برقراری ارتباط با همسالان خود ، برخوردار نیستند.
-کتاب والدین باهوش برای فرزندان باهوش یک کتاب کاربردی و سرشار از احساسات است که دلایل هر کدام از چالش های پیش روی فرزندانمان را مورد بررسی قرار داده و با ارائه راهکارهای عملیاتی ویژه والدین موجب می شود که آنان به فرزندانشان در برخورد و پذیرش احساسات خود کمک کرده و آنها را مشتاق یادگیری ، تربیت و قادر به برقراری روابط رضایت بخش نمایند .
-مطالب این کتاب برگرفته از تحقیقات و تجارب بالینی نویسندگان آن است و تمرکز آن برروی توسعه مهارت های کودکان در استفاده حداکثری از توانایی های خود و تبدیل شدن به افراد توانا ، با اعتماد به نفس و مسئول است .
-جملات بیان شده از زبان برخی بزرگان در مورد این کتاب :
-" این کتاب به معنای واقعی کلمه ، یک موهبت الهی است و والدین حکمتهایی متعددی را در لابه لای صفحات آن خواهند یافت " استفان .ر. کوری نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موفق
-" این کتاب متفاوت فرزندپروری ، مملو است از طرح ها و راهکارهایی برای تربیت کودکان باهوش برای تبدیل شدن به بزرگسالانی شاد و مسئول " ویکی ابلس تهیه کننده و کارگردان مشترک رقابت ابدی
-" کتابی هوشمند همراه با درک عمیق و کاربردی "دکتر ودی موگل نویسنده قدردانی از پینه های زانو
-" این کتاب به والدین کمک می کند تا توانایی تشویق فرزندان خود را برای تبدیل شدن به افرادی با احساس ، ایده پرداز ، توانا و در حال رشد را در کنار هر گونه نامیدی داشته باشند " دکتر روبرتا میچینگ نویسنده کتاب انیشتن هرگز از فلش کارت استفاده نکرد .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی