بازاریابی نسل 5

(0)

2,999,000ریال

2,699,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازاریابی نسل 5

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
آنچه واقعا مرا درباره این کتاب تحت تأثیر قرار داده، چگونگی در هم آمیختن قدرت ) فناوری های نوین با سیستم های ارزش نوظهور انسانی است. این کتاب به بازاریابان آتی کمک می کند به خوبی این مسئله را درک کرده و آن را عملی کنند؛ زیرا ادغام فناوری و انسان، هم اثربخش و هم پایدار است.
هرمان سیمون
فیلیپ کاتلر توانایی فوق العاده ای در شفاف سازی گذشته، حال و آینده بازاریابی دارد؛ زیرا می داند چه چیزی باید در بازاریابی پایدار باقی بماند و چه چیزی مستلزم تغییر است. بازاریابی نسل 5 که در آن کاتلر و نویسندگان همکارش به ادغام فناوری با بازاریابی پرداخته اند، به راهنمایی جامع برای موفقیت شما در عرصه بازاریابی تبدیل شده است.
کوین لین کلر
بازاریابی نسل 5 راهنمایی به موقع و دور از دسترس برای استفاده از پتانسیل فناوری های دیجیتال در راستای تحول فعالیت های کسب و کار است. بازاریابانی که زودتر از سایر رقبا اقدام به استفاده از این راهنما کرده و آن را عملی کنند، مزیتی پایدار را برای سازمان خود فراهم می آورند.
جورج دی
نگارش این کتاب کاملا به موقع بوده و در زمان شیوع بیماری کووید- 19 از اهمیت زیادی برخوردار است. ادامه قرنطینه در بسیاری از کشورها، شرکت ها را مجبور کرده است تا به جنبه های دیجیتالی بازاریابی توجه داشته باشند. همچنین اندازه مناسب این کتاب می تواند آن را تبدیل به کتابی برای مدیران باتجربه کند تا همیشه همراه خود داشته باشند.
والتر ویرا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی