ماجراهای تن تن (تن تن در کنگو)(رحلی)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
286

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماجراهای تن تن

انتشارات چشمه منتشر کرد:
ماجراهای تن‌تن و میلو مشهورترین کتاب کمیک در جهان است و در سراسر دنیا طرفداران بسیار دارد. برای این‌که شما هم یکی از طرفداران تن‌تن شوید لازم نیست کار عجیب و غریبی بکنید. فقط کافی است یکی از کتاب‌ها را بردارید، ورق بزنید و چند صفحه‌اش را بخوانید...
تن‌تن شما را جادو می‌کند! دلتان می‌خواهد از ماجرای کتاب سر دربیاورید و بعد دوست دارید از بقیه‌ی ماجراها که در کتاب‌های بعدی اتفاق می‌افتد سردربیاورید. کم‌کم و در هر کتابی با بقیه‌ی شخصیت‌های مهم تن‌تن آشنا می‌شوید، کاپیتان هادوک، پرفسور تورنسل، دوپونت و دوپونط و... و عاشق‌شان می‌شوید. تبریک می‌گویم! حالا شما هم یکی از «ما» هستید، عضو باشگاه طرفداران تن‌تن!
ژرژ رمی، مشهور به هرژه، متولد 1907 در بلژیک است. مدرسه را تمام نکرد و عضو گروه پیشاهنگی شد. اولین طرح‌هایش در ماهنامه‌ی پیشاهنگی چاپ شد. بعد همکاری‌اش را با مجله‌ی قرن بیستم شروع کرد و از همین‌جا شخصیت خبرنگار کنجکاو و ماجراجو و سگ باوفایش شکل گرفت.
«تن‌تن در کنگو» در سال 1931 به شکل پاورقی در «مجله‌ی قرن بیستم کوچک» چاپ شد. این مجله برای بچه‌ها منتشر می‌شد و هرژه سردبیرش بود. اولین چاپ‌های «تن‌تن در کنگو» سیاه و سفید و بود. هرژه این کتاب را در سال 1946 به‌صورت رنگی چاپ کرد. در زمان چاپ اول کتاب کنگو مستعمره‌ی بلژیک بود و به همین دلیل نگاه استعماری در کتاب وجود دارد. به همین دلیل هم هرژه با انتقادهای زیادی مواجه شد و در چاپ‌های بعدی بعضی از ‌آن‌‌ها را اصلاح کرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی