آتش پنهان

(0)

1,750,000ریال

1,400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
564

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آتش پنهان

انتشارات آموت منتشر کرد:
پیدا شدن جسد مرد جوانی که داخل یک خانه‌ی قایقی در لندن، به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده است، در مورد سه زنی که او را می‌شناخته‌اند، سؤال‌هایی را برمی‌انگیزد. لورا، دختر پریشان‌خاطری است که یک شب را با او سپری کرده و آخرین نفری است که در خانهٔ مقتول دیده شده. کارلا، خاله‌ی غمگین و داغ‌داری‌ست که هنوز عزادار مرگ یکی دیگر از اعضای خانواده‌اش است. و میریام هم همسایهٔ فضولی است که به‌وضوح دارد رازهایی را از پلیس پنهان می‌کند. سه زن هر کدام ارتباط جداگانه‌ای با مقتول داشته‌اند. سه زن بنا به دلایل متفاوتی خون‌شان از خشم به جوش آمده است. زن‌هایی که چه بدانند، چه ندانند، آتش به جان‌شان افتاده است تا انتقام اشتباهاتی را که در حق‌شان شده، بگیرند. وقتی پای انتقام به میان می‌آید، حتی شاید از آدم‌های خوب هم کارهای وحشتناکی سر بزند. هر کدام از آن‌ها برای رسیدن به آرامش، ممکن است تا کجا پیش بروند؟ چقدر طول می‌کشد تا آتش پنهان رازها، شعله‌ور شود؟

▪️تنها یک غیب‌گو می‌تواند پایانِ کتاب را پیش‌بینی کند.
نیویورک‌تایمز

▪️آتش پنهان درست مثل یک رمان هیجان‌انگیزِ عالی، پر از فراز و نشیب است ولی از طرفی هم عمیق، هوشمندانه و شدیداً انسانی است.
لی چایلد

▪️کتابی که دنیای ادبیات را به آتش می‌کشد.
صبح‌بخیر آمریکا

▪️آتش پنهان، رمان پلیسی کلاسیکی است که تا صفحه‌ی آخرش در حال بازگشایی معما است.
یواس‌ای تودی

«پائولا هاوکینز» بعد از پانزده‌سال فعالیت به عنوان روزنامه‌نگار، به نویسندگی رمان رو آورد. پائولا متولد زیمبابوه است. وی در سال 1989 به لندن آمده و از آن موقع، ساکن آنجاست. اولین رمان جنایی‌اش، دختری در قطار تبدیل به یک موفقیت جهانی شد. این کتاب به بیش از چهل زبان ترجمه شده و تا کنون 23 میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. یک فیلم سینمایی بزرگ از این کتاب اقتباس شده است. کتاب دومش، درون آب نیز به موفقیت جهانی دست یافت و 4 میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رسیده است.
و جدیدترین کتاب هاوکینز، آتش پنهان، نامزد بهترین کتاب معمایی سال 2021 سایت گودریدز شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی