در دل طوفان

(0)

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
179

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در دل طوفان

انتشارات کتابستان معرفت منتشر کرد:
در دل طوفان داستانی گیرا اما اندوه بار درباره خانواده ای است که هر کاری می توانند برای یکدیگر می کنند تا زنده بمانند. نثر قوی کتاب چنان شخصیت ها را برای خواننده واقعی می کند که در اثنای داستان نمی تواند جلوی گریه اش را بگیرد. با آنها همراه می شود، پیروزی هایشان را جشن می گیرد و برای مصیبت هایشان سوگواری می کند و البته شجاعت آنها را تحسین می کند. از داستان می توان فهمید که نویسنده کسانی را که این روزگار سخت را تاب آورده اند و جنگیده اند، ستایش می کند. در دل طوفان قصیده ای است در ستایش قدرت و خشونت مادران. روایتی که می خواهد بگوید گاه عشق تنها عاملی است که ما را کنار هم نگه می دارد. داستانی بی نظیر که تا پایان شما را غافلگیر می کند.
اسوشیتد پرس
حماسه ای تأثیرگذار از زندگی یک آمریکایی که تلاش می کند خانواده اش را نجات دهد. عجیب و حیرت آور است که زنان چطور می توانستند در طی بحران ها همه چیز را دوباره از نو بسازند.
ریل سیمپل
در دل طوفان داستان وهم آوری از گذشته را در سال 2021 روایت می کند... پیام امیدبخش وشوکه کننده داستان این است: «ما ملتی هستیم برآمده از نجات یافتگان ستیزه جو که تنگناهای وحشتناکی را از سرگذرانده ایم و در آینده نیز آنها را تجربه خواهیم کرد».
نیویورک تایمز
شاهکاری تماشایی است که ضرورت نقش نسلی از زنان بزرگ را روشن می کند که آنها را نادیده انگاشته اند.
پیپل
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی