قتل های هونجین

(0)

1,100,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
956

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قتل های هونجین

انتشارات تندیس منتشر کرد:
در زمستان سال 1937 در روستای اوکامورا، برای برگزاری جشن عروسی پسر بزرگ خانواده ی اشرافی ایچی یاناگی هیجان و جوش و خروشی به راه افتاده است. اما در بحبوحه ی شایعه پراکنی های مربوط به این جشن، زمزمه های نگران کننده ای هم بر سر زبان ها افتاده است؛ ظاهرا مرد مرموزی که ماسکی بر چهره دارد، نشانی این خانواده را از اهالی روستا پرسیده است.
سپس در شب عروسی، اعضای خانواده ی ایچی یاناگی با صدای فریادی هولناک از خواب بیدار می شوند. مرگ به اوکامورا آمده و هیچ ردی بر جای نگذاشته جز یک شمشیر کاتانای خونین که در برف های دست نخورده ی بیرون خانه فرورفته است. اتاق خواب عروس و داماد کشته شده از داخل قفل بوده و ظاهرا قاتل هیچ راه ورود و خروجی نداشته است. روز بعد از حادثه، کارآگاه خصوصی جوانی به نام کیندائیچی از طرف عموی عروس به محل حادثه احضار می شود تا درباره ی این قتل که به پرونده ای زبان زد تبدیل می شود تحقیق کند. اما آیا این کارآگاه خصوصی ژولیده می تواند معمای قتلی به ظاهر غیرممکن را حل کند؟
قتل های هونجین، نوشته ی پیشی یوكومیزو، که اولین کتاب با محوریت شخصیت کارآگاه کیندائیچی است و برخی آن را بهترین رمان معمایی ژاپن می دانند، در سال 1946 به چاپ رسید و اولین بار در سال 2019 به انگلیسی ترجمه شد.
-قتل های هونجین از بهترین نمونه های رمان معمایی «هونكاكو» است؛ یکی از سبک های جذاب جنایی نویسی که اولین بار در دهه ی 1920 در ژاپن پدیدار شد. - گاردین
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی