30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
قطار سریع السیر توکیو

قطار سریع السیر توکیو

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
539

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قطار سریع السیر توکیو

انتشارات تندیس منتشر کرد:
جسد زوج جوانی در ساحل صخرهای خلیج ها کاتادر جزیره ی کیوشو پیدا می شود. جنازه هایشان که منظم و آرام کنار یکدیگر قرار گرفته و همین طور مقادیری از سیانید در اطرافشان نشان از «خودکشی عشقی» دارد، به همین دلیل پلیس فوکوئوکا به سرعت پرونده را مختومه اعلام می کند. در این میان بازرس باتجربهی محلی، جوتارو توریگای کاملا متقاعد نشده است. این زوج هردو بایک قطار از توکیو آمده اند، اما مرد، کنیچی سایاما که یکی از مقامات وزارت است، پنج روز به تنهایی در هتلی به انتظاریک تماس تلفنی می ماند، سپس باعجله از آنجاخارج می شود و چمدانی را جا می گذارد. علاوه براین، محل اقامت زن جوان، یعنی اوتوکی که پیشخدمت رستوران است، در روزهای پیش از خودکشی نامعلوم است. هیچ کس از رابطه ی آنها خبر نداشته و کسی تابه حال آن دو را باهم ندیده است.
نقاط مبهم زیادی در این پرونده هست که با خطوط منطق به هم وصل نمی شوند.
خوشبختانه حتی کیچی میهارا، همکار جوان اهل توکیوی توریگای هم در مورد این پرونده شک و تردیدهای بسیاری دارد و به تحقیقات می پیوندد. هر دو با هم، از دو گوشه ی مختلف ژاپن شروع به ردیابی دقیق حرکات متناقض دو قربانی می کنند. تنها چیزی که در اختیار دارند بصیرت استثنایی و سرسختی ذاتی شان است و یک جدول زمانی راد آهن. آیا رسوایی فسادی بزرگ در وزارتخانه بامرگ سایاما مرتبط است؟ چرا یک رسید شام یکنفره در سفر عاشق و معشوق در قطار با عقل جور درنمی آید؟ و چه کسی می تواند چنین دسیسه ی به ظاهربی عیب ونقصی را براساس هم زمانی کامل تصور کند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه سمیعی
    • پاسخ به نظر

    بد نبود ولی زیاد پیچیدگی خاصی نداشت و یکم زیاد درباره ساعت های قطار و خطوط قطار حرف میزد ک باعث می‌شد خسته کننده شه کتاب قتل های هونجین تو همین ژانر قشنگ تر و جذاب تره

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی