تعقیب شبح

(0)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1008

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تعقیب شبح

انتشارات تندیس منتشر کرد:
در تابستان سال 1988، چندین جسد مثله شده از تعدادی دختر در شهر کوچک مریلند پیدا می شود. شواهد وحشتناک این رویداد ناگوار، پلیس را متقاعد ساخته قتلی سریالی در حومه آرام شهر درجریان است. اما خیلی زود شایعه ای از شرارت نوجوانان محل در شهر می پیچد. مجریان قانون و اف.بی.آی، حتم دارند که قاتل، فردی دیوانه است که قصد بازی با آنان را دارد. این رویداد به کابوسی می ماند که پایانی ندارد.
ریچارد چیزمار، دانشجویی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده به زادگاهش بازمی گردد، درست زمانی که منع رفت وآمدشبانه مقرر گشته و اهل محل به نوبت مشغول نگهبانی و مراقبت از محله شده اند. درست وسط تدارکات ازدواجش و شروعش به کار نویسندگی، او خیلی زود خود را درگیر یک داستان ترسناک می کند، ریچارد با الهام از آن حوادث هولناک، دست به نگارش روایتی شخصی از یک قاتل سریالی می زند، غافل از اینکه این رویدادها تا سال ها او را درگیر خود می کند.
تعقیب شبح، کاری هوشمندانه، دلهره آور و جانگداز و روایتی از یک جنایت واقعی است. آثار درخشان، جذاب و تأثیرگذار این زمان به شدت منحصر به فرد، کاملا نمودیافته به گونه ای که حتی پس از اتمام کتاب همچنان فکر شما را درگیر خود می سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی