گودال

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
410

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گودال

انتشارات تندیس منتشر کرد:
اوگی پس از تصادف شدید در جاده که منجر به فوت همسر و فلج شدن خودش شده، بعد از مدت ها در بیمارستان به هوش می آید. حال تنها سرپرستش مادرزنش است، بیوه زنی که سوگوار تک فرزندش است. دنیای اوگی محدود می شود به اتاق خوابی که در آن دراز کشیده و مرور خاطرات رابطه ی آشفته اش باهمسرش، زنی حساس و باهوش که از رسیدن به همه ی اهداف زندگی اش ناکام مانده جزیک هدف: کشت و کار در باغچه ای مقابل خانه شان. اما مدتی بعد اوگی می بیند که مادرزنش در باغچه ی متروکه مشغول کندن همه ی چیزهایی است که همسرش آن قدر برای کاشتنشان تلاش کرده و گودال های بزرگتر و بزرگتری در آن حفر می کند. وقتی دراین باره از او می پرسند، فقط جواب می دهد که دارد کاری را تمام می کند که دخترش شروع کرد.
پیان هه یانگ نویسنده ی اهل کره ی جنوبی، متولد سال 1972 و فارغ التحصیل رشته های نویسندگی خلاق و ادبیات کره از دانشگاه هانیانگ است. آثارش معتبرترین جوایز ادبی کره را دریافت کرده و در حال حاضر در دانشگاه میونگجی نویسندگی خلاق تدریس می کند و ساکن شهر سئول است.
رمان پرفروش «گودال» که روایتی است ماهرانه و دلهره آور از تجربه ی حس تنهایی و انزوا، در سال 2017 برنده ی جایزه ی «شرلی جکسون» شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی