زمستان در سوکچو (دیدآور)

(0)

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
115

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زمستان در سوکچو

انتشارات دوران منتشر کرد:
الیزا شوا دوزین، متولد 1992، نویسنده ی سوئیسی، به معنای واقعی کلمه، یک انسان چندفرهنگی است - با پدری فرانسوی و مادری کره ای، دوران کودکی اش را در پاریس و زوریخ سپری کرد و زمانی که هفت سال داشت با خانواده اش در شهر پورانترویی سوئیس ساکن شد. از مدرسه ی ادبی سوئیس لیسانس نویسندگی گرفت و در سال 2016 تحصیلاتش را در رشته ی فرانسه ی مدرن در دانشگاه لوزان ادامه داد. همان سال به عنوان سفیر کانتون دوژوا منصوب شد و در 2017 با گرفتن بورسیه ی فرهنگی به نیویورک رفت و مدت شش ماه را در اقامتگاه هنرمندان سپری کرد. همه ی آثار او حاصل این رفت و آمد در فرهنگ ها و کشورهای مختلف است.
دوزین در سال 2011 کار ادبی خود را با نوشتن داستان کوتاهی به نام یک شب تب داربود آغاز کرد و برنده ی جایزه ی نویسندگان جوان شد. زمستان در سوکچو نخستین رمان اوست که در 2016 منتشر شد و جوایز فرانسوی و سوئیسی زیادی را به خود اختصاص داد، از جمله جایزه ی روبرت والزر و رژین دفورژه. این رمان به بسیاری از زبان ها ترجمه شد وسال 2021 جایزه ملی کتاب آمریکا را به دست آورد.
داستان این رمان در هتل کوچکی واقع در شهر ساحلی سوکچو در کره ی جنوبی می گذرد، قصه ی روزمرگی ها و عشقی بر زبان نیامدنی میان دختری کره ای، که کارمند هتل است، و مردی فرانسوی، که چند روزی را در این هتل می گذراند. مضمون اصلی رمان تفاوت فرهنگ ها، هویت و مسئله ی زبان به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط است، داستان انسان هایی که می کوشند تا به شیوه های متفاوت هویت خود را برای دیگری بازگو کنند.
«او به من گفت که نگاهم را دوست دارد. خودش این را گفت. مثل یک حقیقت سرد و بی رحمانه که نه از ته قلب، بلکه فقط با ناخودآگاهش لمس کرده بود.
من ناخودآگاهش را نمی خواستم. می خواستم که مرا به تصویر بکشد. »
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی