بادبادک (دیدآور)

(0)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بادبادک

انتشارات دوران منتشر کرد:
لتیسیا كولومبانی، متولد 1976، کارگردان، بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده ی فرانسوی، اولین رمانش، بافته را سال 2017 نوشت که خیلی زود در صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های سال جای گرفت و به بیش از سی زبان ترجمه شد. او در این رمان با تعریف سرنوشت های متفاوت سه زن در سه مکان مختلف (کانادا، سیسیل و هند) روایتی واحد می سازد از وضعیت زن در دنیای امروز و مبارزه ای که هر زنی در هر جای دنیا با جهان مردسالار دارد. بافته برنده ی جوایز زیادی شد و بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رفت. كولومبانی در سال 2019، با رمان دومش، مرغ مگس خوار، موفقیت های رمان نخست را تکرار کرد و دوباره روایتی به دست داد از مبارزه ی زنان برای غلبه بر مشکلات ویژه ی این جنس در زندگی مدرن.
در سال 2021، او در رمان بادبادک به سراغ شخصیت هندی رمان اولش برگشت و روایت زندگی او را ادامه داد؛ زنی که برای آینده ی فرزندش و این که او بتواند امکان تحصیل در مدرسه را داشته باشد، از روستای محل سکونت اش فرار می کند. این رمان همانند دیگر آثار نویسنده با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد و ترجمه ی آن در بسیاری از کشورهای جهان انتشار یافت. در این رمان، وجود یک معلم فرانسوی فرهنگی دوگانه هندی /فرانسوی به آن داده و یکی از دلایل جذابیت اش است.
چیزی نمی گذرد که لنا از این موضوع مطمئن میشود: برایش ممکن نیست که جریان زندگی اش را در این جا از سر بگیرد. احساس می کند در مرز بین این دو دنیا قرار گرفته است، نه به طور کامل به این تعلق دارد ونه کاملا به دیگری. می خواست با رفتن به این سفر، یک قدم از دایره ی امن اش فاصله بگیرد، اما حالا این یک قدم تبدیل به یک گودال شده است. »
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی