آخرین نفر از ما (دیدآور)

(0)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
217

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آخرین نفر از ما

انتشارات دوران منتشر کرد:
آدلائید دو کلرمون تونر، متولد 1976، نویسنده و روزنامه نگار فرانسوی، پس از تحصیل دراکول نرمال سوپریور، خبرنگار مجله ی مادام فیگارو شد و از سال 2014، سردبیر مجله ی پوان دو وو است. نخستین رمان او، خز، سال 2010 برنده ی جایزه ی فرانسواز ساگان شد. این رمان از نامزدهای نهایی دو جایزه ی ادبی معتبر فرانسه، گنکور ورونودو، بود و جوایز بسیاری را به خود اختصاص داد، از جمله جایزه ی خانه ی مطبوعات، جایزه ی بل امی، جایزه اول رمان زنان و جایزه ی ادبی له لوریه.
آخرین نفر از مارمان دوم این نویسنده ی موفق معاصر است که سال 2016 منتشر شد و مخاطبان ادبیات و منتقدان ادبی به یک اندازه از آن استقبال کردند. این رمان یکی از پرفروش ترین کتاب های آن سال بود، ماه ها در صدر کتاب های پرفروش ادبی باقی ماند. یکی از مهم ترین جوایز ادبی فرانسه، جایزه ی بزرگ رمان آکادمی فرانسه، را به خود اختصاص داد و از نامزدهای نهایی دو جایزه ی معتبر دیگر، رنودوو انترالیه، شدونیز جوایز فوره ده لیوروده لیبرری فیلیگرن را در کشور بلژیک از آن خود کرد.
«با یک دست، شال خودم را بالا کشیدم و با دست دیگرم شال ربه کارا نگه داشتم. با اضطراب نگاهی به من انداخت. مادرش هم مثل مارته اصرار داشت با ما بیاید. بالاخره انتقام در دسترس شان قرار گرفته بود و هیجانی نگران کننده را مثل عطش خونریزی در وجودشان احساس می کردم. »
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی