امتیازهای ویژه (دیدآور)

(0)
نویسنده:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
154

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب امتیازهای ویژه

انتشارات دوران منتشر کرد:
جاناتان دی، متولد 1962، نویسنده ی امریکایی، دانش آموخته ی داستان نویسی از دانشگاه پیل است، از اعضای هیئت تحریریه ی نیویورک تایمز و از نویسندگان مجله ی هارپر، و در دانشگاه سیراکیوس نویسندگی خلاق تدریس می کند. او در سال 2010، به خاطر مقاله هایش در مجله ی هارپر، جایزه ی مجله ی ملی را از آن خود کرد و در 2011 بارمان امتیازهای ویژه دو جایزه ی فیتزجرالد و کالج سن فرانسیس را از آن خود کرد. این رمان یکی از نامزدهای نهایی جایزه ی پولیتزر همان سال نیز بود.
دی در رمان های خود آمیزه ای از بینش اخلاقی و موشکافی کنایی در مضمون های نژادی و ثروت اندوزی را به تصویر می کشد، شکلی از پوچی و درهم شکستگی اخلاقی در زندگی امریکایی. رمان امتیازهای ویژه در قالب داستانی معاصر این پرسش ها را مطرح می کند که آیا زندگی غیراخلاقی ارزش زیستن دارد؟ آیا والدین برای آسایش فرزندان خود مجازند دست به هر کاری بزنند؟ این اثر رمانی است درخشان درباره ی ثروت، خانواده، و رازهای زندگی.
همیشه لحظه ای وجود دارد که شما علاقه تان را به جایی که هستید از دست می دهید، نگاهش می کنید و از خودتان می پرسید آیا واقعا امکان پیشرفتی وجود نداشت که شما پذیرفتید در همان جا از دنیا بروید؟ زمانی که این فکر در مغزتان جا خوش کرد، دیگر کار تمام است. »
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی