ندای شجاعت

(0)

2,400,000ریال

2,160,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
154

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ندای شجاعت

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
رایان هالیدی در آخرین کتاب خود، که اولین اثر از مجموعۀ جذاب جدیدش دربارۀ فضیلت‌های اصلی فلسفۀ باستان است، اساسی‌ترین فضیلت را بررسی می‌کند: شجاعت.
تقریباً هر عمل معنوی و فلسفی به ترس آغشته است و هر انسانی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند و عبارت «نترس!» بارها در کتاب مقدس آمده است.
یونانیان باستان از ترس و وحشت سخن می‌گفتند و رواقیان معتقد بودند که احساس ترس طبیعی است، اما نمی‌تواند بر شما حکومت کند. بنابراین شجاعت این است که بتوانید از ترس فراتر بروید و آنچه را درست است انجام دهید.
در کتاب شجاعت، رایان هالیدی عناصر ترس و بیان ترسو، عناصر شجاعت و بیان شجاعت و درنهایت عناصر قهرمانی را تجزیه و بررسی می‌کند. او به کمک داستان‌هایی جذاب از رهبران تاریخی و معاصر، از جمله: شارل دوگل، فلورانس بایتینگل و دکتر مارتین لوترکینگ جونیور، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم بر ترس غلبه و شجاعت را در زندگی روزمرۀ خود تمرین کنیم.
همچنین در این کتاب، شما معضلات اخلاقی و اقدامات شجاعانۀ شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای چون هلویدیوس پریسکوس، سناتور رومی را خواهید خواند که در مقابل امپراتور وسپاسیان ایستادگی کرد.
در دنیایی که ترس بیداد می‌کند و مردم ترجیح می‌دهند در حاشیه بایستند تا علیه بی‌عدالتی حرف نزنند و با قراردادها پیش بروند تا روی خود شرط‌بندی کنند و چشم بر واقعیت‌های زشت زندگی مدرن ببندند، ما بیش از همیشه به شجاعت نیاز داریم؛ ما به شجاعت افشاگران و خطرپذیران نیاز داریم؛ ما به شجاعت فعالان و ماجراجویان نیاز داریم؛ ما به شجاعت نویسندگانی نیاز داریم که حقیقت را می‌گویند و رهبرانی می‌خواهیم که ما را به شجاعت فرامی‌خوانند.
شجاعت کتابی است که برای تمام عمر کافی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی