حقیقت پنهان (پالتویی)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
393

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حقیقت پنهان

انتشارات آسمون ریسمون منتشر کرد:
کتاب کوچک پیش رو اثر ارل نایتینگل، گوینده‌ی رادیو در آمریکاست و از اولین کتاب‌های انگیزشی به حساب می‌آید. این کتاب ابتدا در سال 1959 میلادی بر روی نوار ضبط شد و بعدها متن آن را پیاده کردند و به شکل کتابی ساده در آمد و از آن زمان تاکنون الهام بخش بسیاری از انسان‌ها بوده است. انسان هایی که خواسته اند در زندگی کوتاه خود بهترین خودشان را بسازند و علیرغم تمام محدویت ها به آرزوهای خود تحقق بخشند.
تفاوت عمده‌ی این کتاب با دیگر کتاب های موجود در بازار که به موضوع موفقیت پرداخته‌اند در این است که این کتاب هر فرد را یک موجود یگانه می‌بیند. آدمی، چه زن و چه مرد، به چشم نویسنده خالق زندگی منحصر به فرد خودش است و مقایسه در این میان جایی ندارد. هرکس باید مقصد خود را خودش تعیین کند. یک هدف نسخه‌ای نیست که برای همه تجویز شود. اصطلاح «همرنگ جماعت شدن» در متن پیش رو به همین مفهوم اشاره دارد.
اینجا با زبانی ساده از مفهوم موفقیت و ارتباط آن با پول صحبت می‌شود و این تمام ماجرا نیست. کتاب قصد ندارد که موفقیت مالی را تنها راه خوشبخت زیستن بداند بلکه می خواهد موفقیت را به عادتی روزانه بدل کند؛ عادتی که بدل به طبیعت ثانویه شده ( نه با مفهوم دست کشیدن از هنجارهای بشری و بدل شدن به ابزاری در دست جهان سرمایه داری، بلکه به معنای به روز رسانی باورها و انگیزه های خود در جهت رشد و آرامش ) و هر فرد بنا به فردیت خود و خواسته ها و اهدافش آن را زندگی می کند. نویسنده معتقد است پول نتیجه ی موفق بودن است و داشتن تمکن مالی به تنهایی نشان موفقیت نیست.
کتاب حاضر الهام بخش بسیاری از سخنرانان انگیزشی و کتاب های خودیاری بوده و امید است ترجمه ی آن قدمی باشد هر چند کوچک برای آغازگران مسیر پرفراز و نشیب رشد شخصی و صد البته رشد جامعه‌مان. باشد که خواندن این کتاب موجز بذر علاقه به مطالعه و تغییر را در دهن های مشتاق بکارد. آمین.
فرزانه سکوتی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی