قدرت معنا

(0)

1,690,000ریال

1,521,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
206

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت معنا

انتشارات شگفت منتشر کرد:
این همان کتابی است که مدت ها منتظرش بودید!
برای نگارش این کتاب الهام بخش، تحقیقات زیادی صورت گرفته است. در این کتاب مثال هایی از زندگی افراد واقعی ذکر شده که با استفاده از آنها راه یافتن زندگی پرمعنا به ما نشان داده می شود.
بسیاری از ما بر این عقیده ایم که جستجوی معنای زندگی سیری باطنی بوده که طی آن می بایست به عبادتگاهی در دوردست سفر کرده یا صفحات خاک خورده کتاب ها را ورق بزنیم تا حقیقت زندگی را کشف کنیم. اما واقعیت این است که منابع دست نخورده ای از معنا در گوشه و کنار ما وجود دارند، همین حالا و همینجا!
امیلی اصفهانی اسمیت برای کشف اینکه چگونه می توانیم زندگی معناداری برای خود بسازیم منابع مختلفی را گردهم آورده؛ از روانشناسان، جامعه شناسان، فیلسوفان و عصب شناسان گرفته تا بزرگان ادبی و تاریخی همچون جورج الیوت، ویکتور فرانکل، ارسطو و بودا. وی در طی این تحقیقات به ما نشان میدهد که چگونه میتوانیم با غنی تر کردن پیوند خود با دیگران، شناخت و تلاش برای دستیابی به آرمان، روایت داستان درباره جایگاهمان در جهان و در آخر دستیابی به تعالی در زندگی، حیات خود را بینهایت عمق ببخشیم. اسمیت برای فهم پذیرتر کردن آنچه چهار ستون معنای زندگی می خواند به دهکده ای در خلیج چساپیک می رود، در تگزاس غربی به رصد ستاره ها می نشیند، به صرف شام در مهمانی هایی می رود که در آن جوانان گردهم آمده و داستان های تلخ زندگی خود را روایت می کنند و همچنین چند تجربه دیگر را پشت می گذارد. او ما را با افرادی آشنا می کند که مشتاقانه در جستجوی معنا بوده اند، از یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر که آرمانش را در کمک به سلامت جسم دیگران پیدا می کند تا هنرمندی که از نحوه تربیتش در کودکی به عنوان یک هندو در هنر عکاسی خیره کننده اش استفاده کرده است. وی به این مطلب می پردازد که چگونه می توانیم فرهنگی ایجاد کنیم که برای ما فضایی از تأمل و خودکاوی فراهم کند، حس در اجتماع بودن را به ما ببخشد و نیز زندگی ما را سرشار از معنا کند. کتاب الهام بخش قدرت معنا که بر اساس داستان های واقعی نوشته شده، برای افرادی که در جستجوی زندگی پرمعنا هستند، بسیار راهگشا خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی