سقوط (نشر کتاب مجازی)

(1)
نویسنده:

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3391

علاقه مندان به این کتاب
42

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سقوط

انتشارات کتاب مجازی منتشر کرد:
«من خیال ندارم این هواپیما رو ساقط کنم و تو هم خیال نداری خونواده م رو بکُشی.»
دست کم برای من که کتاب را خوانده ام، سقوط بهترین نوع داستان پلیسی است. پر از شخصیت هایی است که بهشان علاقه پیدا می کنید. پر از تعلیق و دلهره ی مداوم، کاملا اصیل.
جیمز پترسون
رمانی شگفت انگیز... دلهره ی شدید، هول وولا، نقشه های پنهانی، اطلاعات دست اول و وحشت آور، این رمان را بسیار خاص کرده است.
لی چایلد
یک داستان پلیسی پرسرعت با کشش باورنکردنی و شخصیت هایی که نویسنده از جانش مایه گذاشته تا آنها را خلق کند. درواقع، نیروی محرک این رمان حیرت انگیز، پاسخ به این سؤال است که برای نجات خانواده ات تا کجا پیش خواهی رفت. سقوط را که می خواندم، از ترس زهره ترک شدم؛ مثل این بود که داستان آرواره های کوسه جلوی چشمم در ارتفاع 11 هزار متری اتفاق می افتاد. این اولین رمان تی جی نیومن است که خارق العاده از کار درآمده: کتابی مهیج برای خواندن در تعطیلات تابستان.
دان وینسلو
تی جی نیومن ایده ی بی نظیری را انتخاب کرده، با مهارت آن را با یک دهه تجربه ی واقعی ترکیب کرده و داستان پلیسی معرکه ای ساخته است. داستانی که سرعت بی امانی دارد و به یادماندنی است.
جانت ایوانوویچ
آماده ی خواندن یک داستان پلیسی کاملا بدیع باشید که شما را سرجایتان میخکوب می کند و تا آخرین صفحات دلهره آور کتاب، در شک و تردید نگه می دارد. سقوط بهترین داستان پلیسی ای است که در این سال ها خوانده ام.
آدریان مک کینتی
تپش قلبتان را زیاد می کند. دلتان را به درد می آورد. دلتان را از جا می کند. یک کتاب عالی! یکی از آن کتاب هایی که می ترسید ورق بزنید و به صفحه ی بعد بروید؛ ولی نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید.
دایانا گابالدون
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • شیوا رجبی
    • پاسخ به نظر

    کتابی جذاب با داستان نفس گیر، لذت بردم از خوندنش خیلی هیجان داشت

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی