به خانه بیا

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
379

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب به خانه بیا

انتشارات آموت منتشر کرد:
در کشتزار کار می‌کرد. البته این کار برایش جدید نبود. در جهنم هم سر زمین کار می‌کرد. در جهنم، آفتاب چنان غوزه‌های پنبه را داغ می‌کرد که هر وقت می‌خواستی به آن‌ها دست بزنی کف دستت می‌سوخت. وقتی آن گلوله‌های پفکی سفید کوچک را در دست می‌گرفتی مثل این بود که آتش در دست داشته باشی، اما خدا اجازه نداد حتی یک دانه‌اش را زمین بیندازی.
افیا و اسی؛ دو خواهر با دو سرنوشت کاملاً متفاوت. یکی تبدیل به برده و دیگری تبدیل به همسر یک تاجر برده می‌شود. عواقب سرنوشتی که در انتظارشان است تا نسل‌های بسیاری ادامه می‌یابد و فرزندان و نوادگان‌شان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
«یآ جاسی» ما را از ساحل طلای آفریقا به کشتزارهای پنبه‌چینی در می‌سی‌سی‌پی و از یک مدرسه‌ی میسونری به مشروب‌فروشی‌های پیزوری هارلم می‌برد و از سه قاره و هفت نسل عبور می‌دهد. رمان معجزه‌آسای یآ جاسی داستان غم‌انگیز یک خانواده است که از آن طریق داستان خود آمریکا هم روایت می‌شود.
بوم تابلویی که یآ جاسی بر آن داستانش را روایت می‌کند حماسی است و پرتره‌های نقش بسته بر آن صمیمی. «به خانه بیا» رمانی است که به ما می‌گوید تاریخ چگونه همه‌ی ما را شکل می‌دهد. این اثر اولین نوشته‌ی یآ جاسی، و داستانی صادقانه، پر بصیرت و بسیار قوی است.
«به خانه بیا» الهام‌بخش است
تا نهیسی کوتس (نویسنده‌ی آمریکایی)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی