روان درمانی کودک و نوجوان

(0)

4,300,000ریال

3,870,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
102

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان درمانی کودک و نوجوان

انتشارات دانژه منتشر کرد:
درمانگری وظیفه خاص و نسبتا قابل توجه ای را در جامعه ما به انجام می رساند . وقتی خودروی ما دچار نقص میشود ، برای رفع نقص آن به مکانیک رجوع می کنیم . وقتی مشکل جسمانی داریم ، برای درمان خود را به پزشک میرسانیم و وقتی دچار مشکل رفتاری یا عاطفی می شویم جامعه روان درمان ها را معرفی می کند ، این افراد در درمان جنبه های درونی وجود به ما کمک می کنند .
حدود 100 سال گذشته روان شناسان بالینی و محققان چندین شیوه ارائه داده اند که بنیادی ترین آنها برای اکثر مراجعان حداقل بطور نسبی مفید می باشد . از این رو این کتاب پاسخی طولانی و مفصل به آن ترس و نگرانی است که باور دارد درمانگری تاب رویارویی با عوامل مشکل زا را ندارد و ممکن است توان کافی برای ایجاد تغییرات قابل توجه در زندگی های صدمه دیده و گرفتار را نداشته باشد . چالش درمانگر هولناک است اما در اغلب اوقات می تواند از عهده اش برآید .
گفتگو در مورد مشکلات – به شیوه های مشخص و خاص – واقعا می تواند مفید باشد . لذا در این کتاب جهت گیری های مهم نظری و فنون درمانی مرتبط با آن ها معرفی می شوند . این جهت گیری های مبتنی بر نظریه ابزار کار درمانگر و گزینه های اصلی هستند که از میانشان روانشناسان ترفندهای مختلفی را برای مراجعان مختلف بر میگزینند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی