30بوک
سیاسی
عمومی
برنامه‌ریزی در حوزه عمومی

برنامه‌ریزی در حوزه عمومی

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
146

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برنامه‌ریزی در حوزه عمومی

انتشارات آشیان منتشر کرد:
«برنامه ریزی پراکسیسی ابر سیاسی است. »
رکسفورد تاگول
این کتاب بهترین کتاب درباره نظریه برنامه ریزی در دو دهه گذشته بوده است، و بی تردید منبعی عمده برای سال های پیش رو خواهد ماند، رساله ای درباره فلسفه سیاسی که می تواند برای کسانی که به شناخت شناسی علوم اجتماعی و سیاست گزاری عمومی علاقه مندند، بی نهایت مفید باشد.
مانوئل کاستلزا
این کتاب، بی درنگ به درس گفتار نظریه برنامه ریزی تبدیل خواهد شد. گزارش کتاب درباره ادبیات برنامه ریزی، آن را به نقشه راه، شجره نامه، و راهنمایی تمام عیار تبدیل کرده است، و خوانندگانی را در میان دانش ورزان علم اقتصاد، مورخان و فعالان ترقی خواه خواهد یافت. کتاب آمیزه ای از بررسی دانش نام های ادبیات برنامه ریزی و فراخوانی برای رویکردی جدید به برنامه ریزی است که آن را بسیار ارزشمند می کند.
ریچارد فوگلسونگ فریدمن در این کتاب به مسئله اصلی در نظریه سیاسی غربی پرداخته است: خرد، چگونه و تا چه اندازه می تواند راهنمای تاریخ باشد؟ او در این جا با بررسی ای جامع از رابطه شناخت با عمل، یعنی برنامه ریزی، سنت های عمده فکری اندیشه و پرکتیس برنامه ریزی را ردیابی می کند: رفرم اجتماعی، تحلیل سیاست، یادگیری اجتماعی و در نهایت، بسیج اجتماعی. سنت پسین، به آرمان شهرگرایی، آنارشیسم، ماتریالیسم تاریخی و دیگر اندیشه های رادیکال اختصاص دارد که تحول ساختاری جامعه از پایین را بررسی می کند.
داستان این تحول ساختاری، با انگاره های پیامبرانه سن سیمون شروع می شود و با ارزیابی اندیشمندانی مانند کنت ، مارکس، دیویی، مانهایم ، تا گول، مامفورد، سیمون و هابرماس ادامه می یابد. در بخش سوم، رویکرد. فن سالارانه و دیالکتیکی خود فریدمن به برنامه ریزی به مثابه روشی برای احیای کمونته سیاسی مطرح می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی