الکس فرگوسن (زندگی نامه من)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
149

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب الکس فرگوسن

انتشارات گلگشت منتشر کرد:
زندگی‌نامه‌ی پر جنجال سر الکس فرگوسن که در سال 2013 بعد از بازنشستگی او منتشر شد و دنیای ادبیات ورزشی را به لرزه در آورد.
فرگوسن در این کتاب از روزهای شگفت‌انگیزِ دورانِ کاری‌اش می‌گوید و در آن‌ها تعمق می‌کند؛ قصه را آرام تعریف می‌کند و وقایع به ترتیب جلوی چشمانِ ما شکل می‌گیرند؛ قصه‌ از کودکی‌اش در بندرگاه و کشتی‌سازی‌های گُوانِ اسکاتلند شروع می‌شود و تا نیمکت میلیون دلاری منچستر می‌آید؛ او پس از 27 سال حضور در یونایتد بازنشسته شد.
او تعریفِ موفقیت یک مربی در تاریخ است، حتی بهترین‌های امروز، کلوپ، گواردیولا یا دیگران از نظر موفقیت و ساختن یک امپراتوری نزدیک به فرگوسن هم نیستند. او با منچستریونایتد 13 بار قهرمان لیگ‌برتر شد و امروز به عنوان برترین مربی تاریخ بریتانیا شناخته می‌شود. او بیش از ربع قرن را در منچستر گذارند و فقط این روندِ‌ پیروزی را پشت سر هم ادامه داد، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شد و ده‌ها جام داخلی را به دست آورد.
او درباره‌ی مدیریت این کارخانه‌ی بزرگ، این ابرسازمان توضیح می‌دهد، اینکه چطور باید با ستاره‌ها و استعدادهای جوان کنار آمد، اینکه هر روز باید زودتر از همه سر کار بود و از بالای دفتر به چگونگی وارد شدن «پسرانش» به ورزشگاه نگاه کرد. فرگوسن علاوه بر بررسی‌های موردی مسائلی مانند درگیری‌اش با روی کین یا کیفیتِ کار کارلوس کیروش، نگاهی عمیق به فاکتورهای موفقیت می‌اندازد. از کتابخانه‌اش می‌گوید و علایقِ خاصِ ادبی‌اش، از اینکه چطور باید مانند راکفلرها با قناعت زندگی را جمع و جور کرد و چطور بر زندگی مسلط شد.
این کتاب در هفته‌ی اول فقط در شهر منچستر بالای 1 میلیون نسخه فروش داشت و از کتاب‌های پرفروش نشر گلگشت هم به شمار می‌آید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی