عروس استانبول

(1)

2,380,000ریال

2,142,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
308

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عروس استانبول

انتشارات ایهام منتشر کرد:
دکتر گلسرن بودایجی اوغلو در آنکارا در یک خانواده ی افسری به عنوان اولین فرزند از سه فرزند خانواده به دنیا آمد. بعد از اینکه در دبیرستان تحصیلاتش را تمام کرد، وارد دانشگاه پزشکی آنکارا شد. در کنار درس خواندن، در شبکه تی.ار.تی به عنوان مجری مشغول به کار شد. در دانشگاه حاجی تپه که تخصص روانپزشکی را می گذراند، به مدت ده سال به عنوان مدرس
خدمت کرد. بعد از اینکه سال ها در مطب کار کرد، در سال 2005 اولین مرکز روانشناسی ترکیه ، یعنی کلینیک مادالیون را که هنوز در آنکارا و استانبول خدمت رسانی می کند تأسیس کرد. در ترکیه کتاب های «دختر پشت پنجره»، «داخل ماد الیون» «« سه رنگ گناه»، «به زندگی برگرد»، «وقتی که پادشاه ببازد» و «صدای زندگی» از او منتشر شده است که هر شش کتاب در ایران توسط نشر ایهام به چاپ رسیده و یا در دست انتشار است. بودایجی اوغلو مادر دو فرزند است و هنوز به عنوان مدیر کلینیک مدالیون ، علم روانشناسی را در قالب داستان و رمان با انسان ها در میان می گذارد. این رمان، ترجمه ی رمان «برگرد به زندگی» دکتر بودایجی اوغلو است که نام «عروس استانبول» را برای ترجمه ی فارسی آن انتخاب کرده ایم. زیرا سریال «« عروس استانبول» از روی این کتاب ساخته شده است. این رمان نیز مثل رمان های دیگر این نویسنده، بر اساس داستان های واقعی و با پایه ی مسائل روانشناسی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سورن سجادی
    • پاسخ به نظر

    کتاب روانشناسی بسیار عالی هرچند ایکاش کتاب با نام اصلی خود (به زندگی برگرد) انتخاب و چاپ میشد ، چون هیچ ارتباط و وجه مشترکی بغیر از چند نام با سریال تلویزیونی ندارد .

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی