اقتصاد بین الملل (رحلی)

(0)

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
211

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقتصاد بین الملل

انتشارات بورس منتشر کرد:
در طول دهه گذشته مفاهیمی چون «جهانی شدن» و «همگرایی اقتصادی» در مباحث اقتصادی به سبب روابط نزدیک کشورها در عرصه بین المللی، جایگاه والایی را به خود اختصاص داده‎اند؛ از این رو، انتشارات بورس با انتشار اقتصاد بین‎الملل می‎کوشد به پرسش‎های اساسی با استفاده از مثال‎های برگرفته از دنیای واقعی معاصر بپردازد.
کتاب اقتصاد بین‎الملل حاصل بیش از سه دهه تدریس رابرت کارباف، استاد کالج کسب و کار دانشگاه واشنگتن، در مباحث تئوری‎های اقتصاد و اقتصاد بین‎المللی است. این کتاب با تئوری‎های اقتصادی و دنیای واقعی اقتصاد سروکار دارد. هر فصل کتاب با بیان روشن نظریه، اصول یا اطلاعات اولیه آغاز می‌شود و با ذکر مثال‌هایی کامل می‌شود.
مخاطبان اصلی کتاب پیش رو، دانشجویان رشته‌ اقتصاداند؛ اما طیف وسیعی از دانشجویان رشته‌های مدیریت، علوم سیاسی، مطالعات بین‌المللی و حتی تاریخ که ممکن است در زمینه‌ اقتصاد دروس کم‌تری را گذرانده باشند، می‌توانند از مطالب این کتاب بهره گیرند. از آن‌جا که اقتصاد بین‌الملل در برخی از رشته‌های غیراقتصادی و همچنین دوره کارشناسی‌ارشد مدیریت و رشته‌ اقتصاد تدریس می‌شود، معتقدیم مطالب کتاب برای دانشجویان رشته‌ اقتصاد و دانشجویانی که رشته‌ آن‌ها اقتصاد نیست نیز قابل استفاده است.
اقتصاد بین‎الملل دارای متنی منسجم، روان و یک‌دست است. ارائه فصل‌بندی دقیق، ارتباط منطقی موضوعات هر فصل، پرسش‌ها و مسایل فصل‌ها و استفاده از نمودار و جداول متعدد، کتاب را جذاب و برتر از کتاب‌های مشابه ساخته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی