30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
راهنمای کاربردی مدیریت سرمایه گذاری

راهنمای کاربردی مدیریت سرمایه گذاری

(0)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
129

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای کاربردی مدیریت سرمایه گذاری

انتشارات بورس منتشر کرد:
یک سرمایه گذار در مدیریت دارایی های خود ، بیش از هرچیز به دنبال محافظت از سرمایه خویش است . محافظت از سرمایه از طریق ایجاد میزان قابل قبولی از رشد انجام می گیرد و میزان رشد می بایست بیش از نرخ تورم یا برابر با آن باشد .در عمل ، رویکرد های گوناگونی در رابطه با مدیریت دارایی ها وجود دارد و البته دیدگاه افراد ممکن است متفاوت باشد ؛ اما در جهانی که انطباق مداوم و تجدید نظر در روش ها ضروری به نظر می رسد، لازم است روشی جدید برای سرمایه گذاری جستجو و تئوری های مالی و فروض آسیب پذیر و شکننده آنها به طور نقادانه نگاه شود.
در حال حاضر کتاب های مختلفی در رابطه با مدیریت سرمایه گذاری تالیف یا ترجمه شده است . این کتاب ها عمدتا بر پایه تئوری مدرن پرتفلیو یا مالی کلاسیک بنیان نهاده شده اند که از مدل های مبتنی بر آمار و ریاضیات استفاده میکنند. فرض های اساسی این مدل ها عقلانی بودن تصمیمات افراد و کارآیی بازار است که مجالی برای احساسات انسانی و خطای شناختی در تصمیم گیری های مالی در نظر نمی گیرد. اما در واقعیت و بر اساس مجموعه ای از مطالعات ، بازارها حداقل در همه زمان ها و در همه مکان ها کارا نبوده و تصمیمات انسانی همیشه بر مبنای عقلانیت کامل اتخاذ نمی شود. لذا مالی رفتاری به عنوان حوزه جدیدی در علم مالی مورد توجه قرار گرفته است. کتاب حاضر به عنوان یک کتاب کاربردی به دنبال آن است که سرمایه گذاران را در جهت تشکیل و مدیریت پرتفلیویی متشکل از دارایی های مختلف ( و نه فقط اوراق بهادار) یاری رساند .
و در واقع به دنبال مدلی است تا با بهره گیری از تحلیل اقتصاد کلان ، تحلیل بنیادی ، تحلیل فنی و تحلیل رفتاری بتواند تحرکات بازارها و تغییرات قیمتی دارایی ها را پیش بینی و پرتفلیویی مطابق با اهداف سرمایه گذار در یک زمان مشخص پیشنهاد دهد . در این راه از تجربیات عملی برخی از سرمایه گذاران مشهور و موفق نیز استفاده شده است و شامل فصل های زیر می باشد:
-فصل اول: سرمایه گذاران و ریسک
- فصل دوم : گروه های مختلف دارایی و میزان ریسک هر کدام
- فصل سوم : بازار
- فصل چهارم: ارزش گذاری دارایی های مالی
- فصل پنجم: سه رویکرد تجربی(عملگرایانه) در رابطه با انتخاب اوراق بهادار
- فصل ششم: مالی رفتاری
- فصل هفتم: پیش بینی تحرکات بازار
- فصل هشتم: مدل سازی تحرکات بازار
- فصل نهم: تشکیل و مدیریت پرتفلیو
- فصل دهم: گروه های مختلف دارایی
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی