30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

(0)

1,345,000ریال

1,210,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
32

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

انتشارات اژدهای طلایی منتشر کرد:
آیا تا به حال هدفی داشته اید که زمان کافی برای انجام آن را نداشته باشید؟ آیا تاکنون برایتان پیش آمده که کاری را مدام به تعویق انداخته باشید چون نمیدانستید چگونه باید آن را انجام دهید؟
ما اغلب آموزش دیده ایم که از خود بپرسیم «چگونه» باید کاری را انجام دهم یا به یک هدف مشخص دست یابم، چون فکر می کنیم این تنها راه انجام کارها و رسیدن به اهدافمان است. اما اگر این طور نباشد چه؟ اگر سؤال بهتری برای پرسیدن وجود داشته باشد چه؟ دن سالیوان، مربی خبرهای کارآفرینان، سؤالی را که باید بپرسیم می داند:
چه کسی می تواند این کار را برای من انجام دهد؟ این سؤال اساس فلسفه ی «چه کسی، نه چگونه» است. با تسلط بر این اصل یاد می گیرید که مانند هزاران کارآفرین، به کسب و کارهایی موفق همراه با آزادی های شخصی فراوان دست یابید. تغییر سؤال به شما امکان می دهد تا از وقت، انرژی، پول و روابط خود حداکثر بهره وری را داشته باشید و در تمام این زمینه ها آزادی های زیادی به دست آورید. دن سالیوان برجسته ترین متخصص و مربی کارآفرینی در جهان است و بیش از هر شخص دیگری به کارآفرینان موفق آموزش داده است. او یکی از بنیانگذاران برنامه ی مربی استراتژیک در جهان و نویسنده ی بیش از 50 مقاله در زمینه ی موفقیت و کارآفرینی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی