پزشک مالی

(0)

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
136

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پزشک مالی

انتشارات بورس منتشر کرد:
راه کارهایی برای حل تنگناهای مادی و بهبود سلامت امور مالی
اگر روش بازی پوکر را ندانید، آیا با آگاهی از اینکه به احتمال زیاد می‌بازید، دور میز بزرگ این بازی می‌نشینید؟ البته که نه! چون در این صورت پول خود را دور ریخته‌اید. ابتدا ممکن است خوش اقبال باشید و چند دست از بازی را برنده شوید، اما ندانستن قوانین بازی، موجب می‌شود در یک چشم بر هم زدن بازنده شوید و پول زیادی را از دست بدهید. البته هر روز میلیون‌ها نفر از مردم کارهای باور ناپذیری را انجام می‌دهند. آنان بدون اینکه از پول و امور مالی درک درستی داشته باشند، برای امرار معاش، پرداخت صورت حساب‌ها، تامین نیازهای خانواده، خرید خانه و خودرو، پس انداز و سرمایه گذاری، تلاش می‌کنند. در مقابل، افراد ثروتمند بر امور مالی خود متمرکزند. از ارزش خالص پول خود اطلاعات دقیقی دارند و می‌دانند که این پول را چگونه سرمایه گذاری کرده‌اند و باید چه مقدار از آن درآمد کسب کنند.
عجیب آنکه رسیدن به تعادل در وضعیت مالی دشوار نیست؛ چون فقط یادگیری برخی مفاهیم ضروری و منطقی را شامل می‌شود. متاسفانه بسیاری از کسانی که در تشکیلات مالی حضور دارند، یادگیری امور مالی را بسیار پیچیده و به بیان مفهوم دیگر، مردم را دچار هراس کرده و در تاریکی نگه داشته‌اند.
لوئیز اسکاتیگنا نویسنده کتاب می‌گوید: «بیشترین مدت از ۲۵ سالی که سمت مشاور مالی را داشتم، برنامه ریز مالی موفقی بودم. در آن زمان با هزاران مشتری ملاقات کردم و شاهد دردها و خسارت‌هایی بودم که ریشه در ناآگاهی آنان داشت. اوایل کار که دیگران را نصیحت می‌کردم، افراد بسیاری منظورم را درک نمی‌کردند یا پیشنهادهایم را نمی‌پذیرفتند. اما صحبت کردن درباره امور مالی در قالب یک بعد سلامتی، از مقاومت آنان کاست و به آنان کمک کرد که ضمن امیدوار شدن، برای یادگیری و پذیرش مشتاق‌تر شوند.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی