30بوک
سیاسی
عمومی
مردم علیه دموکراسی

مردم علیه دموکراسی

(1)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
960

علاقه مندان به این کتاب
23

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مردم علیه دموکراسی

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
جهان در آشوب است. در بسیاری کشورها، از ترکیه و مصر و روسیه گرفته تا غرب، پوپولیست های اقتدارگرا قدرت را به دست گرفته اند.
دو مولفه بنیادین لیبرال دموکراسی، حقوق فردی و اداره مردم، به طور فزاینده ای در حال نبرد با یکدیگرند. زمانی که نقش پول در سیاست افزایش یافت و موضوعات مهم از عرصه عمومی خارج شدند، نظامی از حقوق بدون دموکراسی پا گرفت. پوپولیست های معترض به این موضوع می گویند می خواهند قدرت را به مردم بازگردانند. اما در عمل چیزی به بدی نظام دموکراسی بدون حقوق ایجاد می کنند؛ در نتیجه همانطور که یاشا مونک در این کتاب توضیح می دهد، اعتماد به سیاست ها در حال کاهش و دموکراسی در معرض خطر نابودی است. مونک با تکیه بر واقعیات روشن و تحقیقات تازه، عوامل اصلی نارضایتی رای دهندگان را شناسایی و پیشنهاد می کند برای معکوس کردن این روند، سیاستمداران اصلاحات رادیکالی را اعمال کنند که بیشترین نفع را برای اکثریت داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • شهاب فرجدادیان
    • پاسخ به نظر

    یک ترجمه پر غلط و عدم رعایت اصول اولیه نگارش فارسی. ترجمه سهل انگارانه و بدون آگاهی و اشراف به موضوع مورد ترجمه و عدم وفاداری به متن. متاسفانه کتاب با این ترجمه و نشر به کل از بین رفت. تقریبا سیاست نشر پارسه به تسریع در انتشار خلاصه میشه و بسیاری از کتب منتشر شده دچار همین بی دقتی و تسامح هستند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی