کفشدوزک مخالف ها (2)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
86

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک مخالف ها

انتشارات سلام منتشر کرد:
استفاده از محرک های کلامی برای یادگیری زبان در کودکان بسیار مهم و مؤثر است. هیچ کودکی بدون تعامل مناسب با دیگران قادر به یادگیری کامل زبان مادری نخواهد بود. ارتباط کلامی مناسب بین والدین و فرزندان باعث یادگیری مهارت های گفتاری زبان در کودکان خواهد شد. در عین حال ممکن است بعضی از لغات ضروری در ارتباط کلامی روزمره کودک با اطرافیان کمتر استفاده شود. به همین خاطر والدین و مربیان با استفاده از محرک ها و محتواهای مناسب که در آن ها واژگان پایه، کلمات هم معنا و کلمات مخالف مناسب با سن کودکان آمده است می توانند به جبران کمبودها بپردازند.
این کتاب که ویژه کودکان 3 تا 6 سال می باشد، کودکان را با کلمات مخالف رایج در این سن آشنا می‌سازد و باعث فهم بهتر کلمات و گسترش دامنه واژگان آنان می‌گردد.
ابتدا هر دو تصویر صفحه را به کودک نشان دهید و از او بخواهید تا در مورد آنچه می بینند صحبت کند. از او بپرسید این دو شکل چه فرقی باهم دارند؟ در صورتی که نتوانست به درستی به سوال پاسخ دهد او را راهنمایی کنید.
بعد از آموزش واژگان متضاد با استفاده از چک لیست انتهای کتاب ارزشیابی صورت گیرد و در صورت عدم یادگیری برخی واژه ها به آموزش مجدد آن واژه ها بپردازید. در صفحه آخر کتاب نیز تعدادی از کلمات متضاد آمده است که می توانید به صورت شفاهی آن ها را با کودک کار کنید. در پایان تأکید می شود که بهترین وسیله یادگیری زبان در کودکان صحبت کردن با آنان در مورد موضوعات مختلف و کتاب خواندن برای آنان است و این کتاب نیز محرکی برای ارتباط کلامی بهتر والدین و مربیان با کودکان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی