کفشدوزک ردگیری (4)(4 تا 6 سال)

(0)
نشر:

200,000ریال

170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک ردگیری

انتشارات سلام منتشر کرد:
مهارت نوشتن از جمله مهارت های ظریف و تخصصی است که در اثر رسش مغز و رشد حواس و اندام‌های مربوطه صورت می گیرد. علاوه بر رسش مغز، وجود سالم هر کدام از عضلات شامل دست، مفاصل، آرنج، مچ دست و انگشتان، مهارت نوشتن را امکان پذیر می سازد و ضعف عملکرد هرکدام موجب می شود تا کودک در آینده و در مدرسه با مشکلات جدی نوشتن از قبیل کندی، خستگی زودهنگام، بدخطی، عدم توانایی در شکل دهی حروف و … مواجه گردد. آگاهی والدین از عوامل نوشتن و مراحل تکامل آن باعث تقویت و کیفیت هر چه بهتر نوشتن در کودک می گردد.
فعالیت های این کتاب با اصول علمی و از ساده به مشکل علاوه بر اینکه انگیزه را برای مراحل بعدی نوشتن به کودک می دهد، اعتماد به نفس او را نیز در مهارت نوشتن بالا می برد.
توصیه‌های زیر زمینه استفاده بهتر از این کتاب را برای شما فراهم می‌کند:
ابتدا لازم است از نحوه صحیح به دست گرفتن مداد مطمئن شوید تا از همین ابتدا عادت های نادرست نوشتن در وی ایجاد نشود.
اگر کودک شما چهار ساله است و می‌خواهد از این کتاب استفاده کند، ممکن است به دلیل رشد نیافتن کامل عضلات ظریف از عهده انجام کامل فعالیت ها برنیاید، لذا انتظار دقت و تسلط لازم را از وی نداشته باشید.
در هنگام ردگیری یک شکل به میدان حرکتی و مانور انگشتان کودک بر روی خطوط توجه داشته باشید و طول خطوط را با توجه به توانایی حرکت تقسیم بندی کنید تا دستش را کنترل شده از روی صفحه بردارد.
به منظور تلطیف ذهن کودک در هنگام نوشتن در برخی از صفحات یک یا چند بیت شعر آمده است. همزمان با انجام فعالیت، شعر را به صورت آهنگین برای کودک بخوانید تا همراه شما زمزمه کند.
در هر صفحه علاوه بر ردگیری و رنگ زدن، برای توسعه و تعمیق بیشتر یادگیری، درباره ویژگی های آن شکل با کودک به بحث و گفتگو بپردازید.
از اهداف این کتاب تقویت دست ورزی و هماهنگی هرچه بهتر بین چشم و دست است که از طریق رنگ زدن نیز حاصل می شود لذا چنانچه کودک در این سن قادر به رنگ زدن یکنواخت و منظم سطح شکل ها نیست از سخت گیری در این مورد اجتناب کنید.
چنانچه کودک فعالیت‌های این کتابچه را با موفقیت به اتمام رساند برای رسیدن به سطوح بالاتر آمادگی برای نوشتن می توانید از مجموعه کتاب های پیش نیاز نوشتن از همین ناشر و مولف استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی