کفشدوزک عددها (5)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

200,000ریال

170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
65

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک عددها

انتشارات سلام منتشر کرد:
امروز عدد نقش مهمی در زندگی بشر ایفا می‌کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند شناخت عدد بیش از ده هزار سال قدمت دارد. کودکان چه مستقیم و چه غیر مستقیم با اعداد زندگی می‌کنند. آن ها با اعداد بازی می‌کنند و لذت می‌برند. تقریباً هیچ بازی وجود ندارد که در آن از عدد صحبتی نشود اگر چه آنان هنگام به کار بردن نام عدد به مفهوم آن توجهی ندارند.
پیش از آنکه کودک به نماد و مفهوم اصلی عدد برسد باید مراحلی را به ترتیب طی کند، سپس مفهوم اصلی عدد و نماد هر عدد به کودک معرفی گردد. مفاهیمی از قبیل شناخت مجموعه ها، طبقه‌بندی، تناظر یک به یک، مقابله، همانقدر، بیشتری و کمتری، و همچنین شمارش. در این کتاب والدین و مربیان مربیان، کودک را با این مراحل منطقی و اصولی برای رسیدن به مفهوم عدد ها آشنا می سازند.
توصیه های زیر به شما در این راه کمک بیشتری می کند:
تا صفحه 25 به آموزش مفاهیم قبل از عدد پرداخته شده است که مطابق دستور کارهای آماده شده کار شود.
سپس به معرفی نماد عدد پرداخته شده است. هدف از ارائه نمادها کمک به انجام فعالیت‌هایی که کودک روزانه با آن سر و کار دارد می‌باشد. کودک می‌تواند آن ها را رنگ بزند و همزمان به تعداد اشیاء یا اشکال آن هم توجه کند. در قسمت پایانی آن نیز شاهد بازی های بگرد و پیدا کن می‌شوید که در آن ها کودک باید نماد اعداد را در بین شکل ها پیدا کند و رنگ بزند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی