کفشدوزک شناخت سایه ها (9)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

480,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
67

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک شناخت سایه ها

انتشارات سلام منتشر کرد:
ادراک دیداری در مقایسه با حواس دیگر، نقش پررنگ تری در یادگیری انسان دارد و حدود 75 درصد یادگیری های افراد با استفاده از حس بینایی صورت می گیرد. اگر کودکی مهارت های دیداری اش به خوبی تقویت شده باشد، در انجام امور زندگی عادی و تحصیلی، بسیار موفق عمل خواهد کرد. ادراک دیداری دارای دو جزء دریافت دیداری و شناخت است. دریافت دیداری به فرایند استخراج و سازماندهی اطلاعات از محیط برمی گردد که لازمۀ آن داشتن سیستم بینایی سالم می باشد. جزء شناختی ادراک دیداری توانایی تفسیر اطلاعات دیداری و چگونگی استفاده از آنچه دیده شده است و شامل توجه دیداری، حافظه دیداری و تمیز دیداری می باشد.
پیدا کردن سایه ها به تقویت هر سه مؤلفه جزء شناختی ادراک دیداری و به ویژه به تمیز دیداری کمک می کند. وقتی کودکان می خواهند تفاوت بین اشیا و تصاویر را تشخیص دهند از تفاوت رنگ ها استفاده می کنند. فعالیت های این کتاب که اغلب شامل پیدا کردن سایه یک شکل رنگی می باشد روش معمول بالا را به چالش می کشد و کودک را وادار به توجه به طرح هر شکل یا شی می کند.
برای استفادۀ بهتر از این کتاب، در هر صفحه علاوه بر فعالیت خواسته شده، از کودک بخواهید تا نام هر شکل را بگوید و دربارۀ ویژگی های آن شکل گفت و گو کنید و آن را با سایر مفاهیم پایه (ریاضی، علوم، هنر، زبان آموزی و …) تلفیق نمایید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی