کفشدوزک شناخت رنگ ها (10)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

320,000ریال

272,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک شناخت رنگ ها

انتشارات سلام منتشر کرد:
بسیاری از کودکان تا قبل از 18 ماهگی تفاوت رنگ ها، بافت ها، اندازه ها و شکل ها را تشخیص نمی دهند؛ ولی با وجود اینکه کودکان می توانند تفاوت میان رنگ ها را در حدود 18 ماهگی تشخیص دهند، ممکن است تا 3 سالگی طول بکشد که تفاوت بین رنگ ها و نام آن ها را به طور کامل تشخیص بدهند. توانایی تشخیص رنگ ها یک نقطه عطف در رشد شناختی کودکان به شمار می رود. آنان در نقاشی های خود، با الهام از طبیعت و محیط اطراف خود از رنگ های مختلف استفاده می کنند و عواطف و احساسات درونی خود را به وسیله خط و رنگ نشان می دهند.
این کتاب به منظور شناخت رنگ ها برای کودکان قبل از دبستان تألیف گردیده است. شناخت رنگ های اصلی و فرعی، رنگ های ترکیبی، رنگ های طبیعی و غیرطبیعی، تمرین های متنوع جهت ارزشیابی و تثبیت آموخته ها و استفاده از برچسب برای ایجاد انگیزه و رغبت، از ویژگی های برجسته این کتاب می باشد.
توصیه های زیر می تواند به شما در استفاده بهتر از این کتاب کمک کند:
1. برای آموزش رنگ ها بهتر است ابتدا از رنگ های اصلی استفاده شود و بعد از شناخت کامل آن ها اقدام به آموزش رنگ های فرعی کنید.
2. هیچ اجباری در به کارگیری یا حفظ رنگ های فرعی درجه دوم مانند پسته ای، صدفی، فیلی، بژ و … نداشته باشید.
3. انجام برخی از فعالیت ها یا آموزش ها ممکن است برای کودک شما (3 تا 4 ساله) زود باشد که بهتر است به سال های بعد موکول شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی