کفشدوزک احساسات (16)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

480,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
164

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک احساسات

انتشارات سلام منتشر کرد:
دوران خردسالی زمانی است که کودکان شروع به گسترش مهارت های هیجانی و اجتماعی می‌کنند. این مهارت ها بر بهداشت روانی و راحتی و رفاه آنان در حال و آینده تاثیرگذار است. کودکان این مهارت ها را از طریق روابطی که با افراد مهم زندگی خود شامل خانواده، مراقبان، همسالان و کارکنان مراکز مهد کودک برقرار می کنند، یاد می گیرند. کودکان از هنگام تولد شروع به توسعه مهارت های هیجانی خویش می کنند. مهارت های هیجانی شامل قدرت تشخیص، ابراز، فهمیدن و مدیریت دامنه وسیعی از احساسات است. این مهارت‌ها برای توسعه توانایی تعامل موفقیت آمیز با دیگران و دنیای فیزیکی مهم هستند. کودکانی که احساسات خود را درک و مدیریت می نمایند، احساس آرامش، اعتماد به نفس و احساس مثبتی نسبت به خود دارند و کنجکاوترند.
شناخت احساسات و هیجان های مختلفی که کودکان تجربه می کنند می تواند به آنها کمک کند تا ارتباط موثرتری با اطرافیان برقرار کنند. علاوه بر شناخت احساسات، مدیریت احساسات نیز یک مهارت مهم به شمار می رود. کودکان باید یاد بگیرند که هیجان های مختلف پذیرفتنی هستند و آنان حق دارند که هر احساسی را در زندگی داشته باشند؛ ولی در عین حال باید شیوه درست ابراز احساسات یا همان مدیریت احساسات را بیاموزند.
در این کتاب احساس های اصلی شامل شادی، غمگینی، نگرانی، ترس، عصبانیت و تعجب به کودکان آموزش داده می شود. خجالت کشیدن هم که یک احساس ترکیبی است به خاطر اهمیتی که در دوران کودکی دارد، به آن پرداخته شده است. برای رسیدن به نتیجه بهتر، والدین می توانند احساس های مختلف را از طریق نمایش در چهره ی خود و سایر اطرافیان به صورت عملی به کودک نشان دهند. این کتاب برای شما فرصتی را فراهم می سازد که با کودکتان در مورد احساسات مختلفی که او تجربه می کند صحبت کنید و این مقوله ی مهم را به او بیاموزید. ضمناً برخی از مطالب و تصاویر این کتاب از کتاب «آموزش مهارت های اجتماعی» از سایت «کارسون دلوسا» اقتباس گردیده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی