کفشدوزک گوش کن فکرکن و بگو (20)(4 تا 6 سال)

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
125

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک گوش کن فکرکن و بگو

انتشارات سلام منتشر کرد:
کتاب حاضر در راستای اهداف آموزشی و تربیتی و به منظور تقویت شیوه های مختلف گفتگو، تفکر و آماده سازی کودک برای عملکرد بهتر در مدرسه تألیف گردیده است. از آنجایی که در هر کدام از کتاب های قبلی این مجموعه به موضوع خاصی پرداخته شده است؛ لازم دانستیم این کتاب را با چند مفهوم که مکمل آموزش های قبلی مجموعه کفشدوزک است و هر کدام برای این دوره حائز اهمیت هستند، تألیف کنیم.
این کتاب زمینه ای را فراهم می سازد که والدین یا مربیان به بحث و گفت و گو در مورد مسائل مهم زندگی بپردازند. اگرچه هر موضوع، خود می تواند کتابی کامل باشد اما با ارائه نمونه های پیش رو می توانید خود با توجه به میزان علاقه مندی و توانایی فرزندتان به توسعه آن مفهوم و موضوع بپردازید. به عنوان مثال در دو صفحه اول به آموزش اطلاعات عمومی که برای هر کودک ضروری است پرداخته شده است. کودک باید خود و محیط اطرافش را بشناسد و در زمان لازم از آنها استفاده کند؛ یا در قسمت پیروی از دستورالعمل ها، کودک باید پس از شنیدن هر فرمان آن را به خوبی بشنود و اجرا نماید تا از این طریق هم مهارت گوش دادن وی تقویت گردد و هم واکنش مناسب نشان دهد. (فرمان ها از یک دستوری شروع و تا سطح سه دستوری در این سن می تواند آموزش داده شود.)
در قسمت حدس بزن، کودک با مهارت حدس زدن آشنا می‌گردد. همچنین در بخش آخر به مفهوم فلسفه که یکی از موضوعات روز می باشد پرداخته شده است. کودک از طریق پرسش های هدفمند به پاسخ و استدلال می پردازد و با خود و دنیای خویش به خوبی آشنا می شود. امید است این مجموعه بتواند رشد و توسعه تفکر کودکان این مرز و بوم کمک کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی