کفشدوزک مازها (جلد دوم)(22)(3 تا 6 سال)

(0)
نشر:

480,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
159

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک مازها

انتشارات سلام منتشر کرد:
مازها مجموعه ای از مسیر های پر پیچ و خم هستند که با عبور از آن ها باید بتوانیم به هدف مورد نظر که اغلب عبور و خروج از ماز است برسیم. مازها اغلب دارای مسیر های تودرتو و انشعابات و بن بست هایی هستند که فقط دارای یک راه خروج می باشند؛ البته برخی از ماز ها دارای چندین راه خروج بوده که در این شرایط پیدا کردن نزدیک ترین و بهترین مسیر خروج از ماز مدنظر است.
انجام ماز ها فقط یک سرگرمی نیست بلکه فواید آموزشی و درمانی متعددی دارد. برای انجام مازها کودک باید بتواند مداد را بدون اینکه با خطوط کناری برخورد کند در داخل ماز کنترل کند. هرچه فاصله خطوطی که کودک باید مداد را در داخل آنها حرکت دهد کمتر می شود احتیاج به کنترل بهتر و دقیق تری دارند و کودک را آماده نوشتن حروف بر روی کاغذ می کنند.
برخی دیگر از فواید و اثرات مازها عبارتند از: تقویت و پرورش مهارت های دیداری- حرکتی، هماهنگی چشم و دست، یکپارچه‌سازی دیداری –حرکتی، تقویت دقت و توجه، افزایش تمرکز، تقویت عضلات حرکتی ریز و درشت دست، تقویت مهارت های مسیریابی مکانی، بهبود مشکلات نارسا نویسی و کند نویسی، شناسایی و تقویت جهت یابی، تقویت مهارت حل مسئله و تفکر، تقویت سرعت پردازش، برنامه ریزی، تصمیم گیری و اقدام در کودکان.
از کودک بخواهید که فعالیت هر صفحه را در یک جلسه انجام دهد. بهتر است ابتدا مسیر درست مازها را با انگشت دنبال کرده و سپس با چشم بدون استفاده از انگشت و در نهایت از مداد استفاده شود.
شایان ذکر است که استقبال والدین و مربیان از کتاب های مجموعه کفشدوزک و تقاضای آنان برای تالیف جلدهای پیشرفته تری از این مجموعه ما را بر آن داشت تا سطح پیشرفته تری از این عناوین را تولید کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی