کفشدوزک صداشناسی (25)(5 تا 6 سال)

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
91

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک صداشناسی

انتشارات سلام منتشر کرد:
آموزش زبان فارسی یکی از مهم ترین مهارت های تحصیلی و پایه است؛ به طوری که زمینه بسیاری از فعالیت های درسی و علوم دیگر را شامل می گردد .
برای یادگیری زبان نیاز به فراگیری مهارت هایی چون گوش دادن، سخن گفتن، خواندن، نوشتن است. در همین راستا، آن چه عنوان پیش نیاز یک زبان آموز باید در یادگیری مهارت های خواندن و نوشتن فرا بگیرد، « صوت آموزی » یا صدا شناسی است که تأثیر زیادی در یادگیری زبان دارد .
زبان فارسی دارای 28 صدا می باشد که تعداد 6 تای آن مصوت (واکه) و مابقی صامت (همخوان) هستند. از این تعداد 19 صدا امتداد پذیر و 9 صدا امتداد ناپذیر است . در هر بخش از کلمه یک مصوت و تعدادی صامت وجود دارد .
کلمه هایی که در اول آن ها یک صدا باشد، کلمه های هم آغاز می گوییم . مانند آب، آتش، آهو و همه کلمه هایی که پایان آن ها یک صدا هستند، هم پایان می گوییم. مانند: موش، گوش، و … . از این بیشتر صامت ها، حروفی هستند که یک صدا و یک شکل دارند. تعدادی از آن ها نیز یک صدا و چند شکل دارند مانند : (z) ز- ذ – ظ – ض . هر کدام از کلمه های فارسی در نوشتن و خواندن دارای قواعد خاصی هستند که مجالی برای شرح آن ها در این جا نیست.
تمرینات این کتاب براساس اصول و قواعد نظامندی تدوین و تألیف گردیده است تا کودک شما بتواند به سادگی آن‌ها را فرا بگیرد و در آینده (دبستان ) دچار مشکلات یادگیری خواندن و نوشتن نشود توصیه می‌شود :
1 – صداهای مورد نظر (اول، آخر یا وسط) را بدون کسره و به صورت طبیعی تلفظ کنید تا کودک به اشتباه نیفتد .
2 – این کتاب به آموزش صوت آموزی کودک کمک شایانی می کند .
3 – تقاضا می شود از واژه حرف یا حروف به جای صدا استفاده نکنید .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی