مکتوب

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
51

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مکتوب

انتشارات پر منتشر کرد:
«مکتوب» و «عطیه برتر» آثاری دیگر از «پائولو کوئلیو»، نویسنده مشهور برزیلی است که هر کدام در نوع خود تأملی اندیشمندانه و صاحب نظرانه ای را می طلبد...
«مکتوب» کتابی در پند و اندرز نیست، بلکه مجموعه ای از تجربیات است. قسمت اعظم آن حاصل یازده سال فراگیری نویسنده از استادش در نتیجه ی زندگی در جوار ایشان است. بخش های دیگر، داستان هایی از دوستان و کسانی است که دست کم یک بار با آنان تماس و برخورد داشته است. عصاره ی کتاب هایی که آنها را خوانده و یا داستان هایی که در هر حال متعلق به میراث روحانی نسل بشر هستند و مورد استفاده فراوان قرار گرفته اند.
«عطیه برتر» نیز برداشت و تنظیم آزاد پائولو کوئلیو، اقتباسی از موعظه تاریخی هنری دروموند (Henry Drummond ) تحت عنوان «مهم ترین چیز دنیا». آری «عشق» به عنوان مهم ترین چیز دنیا، فراتر از اعتقادات و باورهای هر کدام از ماست که دروموند در «عطیه برتر» از همان چیز صحبت می کند.
عشق هرگز شکست نخورده و مأیوس نمی شود و زندگی هم تا زمانی که عشق وجود داشته باشد، شکست نخواهد خورد. نیروی اراده، انسان را تغییر نمی دهد. زمان نیز آدمی را تغییر نمی دهد، اما عشق او را تغییر می دهد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی