100 داستان اخلاقی (3)(دوزبانه)(جیبی)

(0)

390,000ریال

351,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
49

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 100 داستان اخلاقی

انتشارات مرسل منتشر کرد:
این کتاب نوشته اکرم‌الله سید از کشور پاکستان است، که به جمع‌آوری و نقل داستان‌‌هایی پرداخته که نه‌تنها آموزه‌های اخلاقی، بلکه جنبه‌های روان‌شناسی آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد، و ما با ارائه‌ی متن انگلیسی به همراه ترجمه‌ی آن، ویژگی و جنبه آموزشی را نیز بر آن افزوده‌ایم.
انتظار داریم خوانندگان گرامی در مطالعه این مجموعه موارد زیر را مدنظر داشته باشند:
1- با توجه به اینکه داستان‌های اخلاقی می‌تواند شخصیت اخلاقی و اجتماعی خوانندگان را ارتقاء دهد؛ امیدواریم که خوانندگان این مجموعه در هر سن و سالی که هستند نه تنها از نتایج اخلاقی و روان‌شناسی داستان‌ها بهره‌مند شوند و آن را در زندگی خود به‌کار برند؛ بلکه در نقل آنها برای دوستان خود به هر طریق بهره گیرند.
2- خواندن داستان‌های کوتاه انگلیسی این کتاب و توجه به ترجمه فارسی آن می‌تواند شما را به سطح جدید و مؤثری از یادگیری زبان انگلیسی برساند، خواندن مداوم داستان انگلیسی باعث می‌شود که سریع‌تر از هر راهی به یادگیری زبان انگلیسی دست یابید.
3- انتخاب داستان‌های کوتاه انگلیسی و ترجمه آن در این کتاب؛ باعث می‌شود که خواننده بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک داستان را تمام کند و به نتیجه آن دست یابد و نیز موفقیت خواندن و درک یک داستان و یا متن انگلیسی را در خود احساس کند و این ویژگی می‌تواند او را به پیشرفت در این راهی که در پیش گرفته است کمک کند و به خواندن و تجربه داستان‌ها و متون بلند انگلیسی تشویق و ترغیب ‌نماید.
4- بعد از هر داستان انگلیسی، بعضی از واژگان انگلیسی ترجمه شده است، شاید معنی فرهنگنامه‌ای واژگان با معنی کلمه در متن ترجمه شده متفاوت باشد و این می‌تواند دایره معنایی لغات شما را افزایش دهد و راهکارهای متفاوتی را در ترجمه متون پیش روی شما بگذارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی