رفتار ضد اجتماعی

(0)
نویسنده:

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
71

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رفتار ضد اجتماعی

انتشارات جامعه شناسان منتشر کرد:
کتاب پیش رو بر اساس آخرین نتایج تحقیقات و یافته ها در زمینه ی آسیب شناسی اجتماعی توسط انتشارات SAGE لندن در سال 2016 منتشر شده است. مؤلف کتاب معتقد است که رفتار ضداجتماعی نه تنها با آسیب پذیری های فردی، بلکه با مسائل ساختاری و چالش های اجتماعی نیز ارتباط دارد به عبارت بهتر: رفتار ضداجتماعی در خلا رخ نمی دهد بلکه نتیجه محیط اجتماعی افراد است. تبعیض، نابرابری، فقدان امنیت شغلی و فقدان رفاه اجتماعی موجب افزایش آسیب های اجتماعی و رفتار ضد اجتماعی و به دنبال آن، شکل گیری باندهای تبهکار، جرائم سازمان یافته، بزهکاری و تروریسم می شود.
آنچه کتاب حاضر را مهم می نماید پرداختن به تمام موارد مذکور در یک بستر اجتماعی پست مدرن، چند فرهنگی و فراملیتی با ملاحظه حضور اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که دامنه رفتار ضد اجتماعی را بی مرز و پیچیده و خسارت های ناشی از آن را هنگفت کرده است. هم چنین راهبردهای پیشگیری، مداخله ای و درمانی را نیز ارائه نموده است.
به استادان، دانشجویان و پژوهشگران مرتبط، قویا توصیه می شود از مطالب این کتاب که منبعی مهم و کاربردی در زمینه یآسیب های اجتماعی است بهره مند گردند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی