30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت منابع انسانی
دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان

دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان

(0)
نشر:

450,000ریال

405,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
95

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان

انتشارات رسا منتشر کرد:
در این کتاب که از سری کتاب های
The Truth About Managing Effectively 2013 می باشد و متعلق به انتشارات معتبر Financial Times است. چکیده ای از آخرین یافته های علمی و تجارب عملی سی ساله نویسنده، بر اساس تجربیات واقعی و مشکلات رخ داده در محل های کار گوناگون، ارائه شده است. با این هدف که موجب تقویت مهارت مدیران در هدایت کارکنان و ارتقای بهره وری در عملکرد ایشان گردد.
از مزایای این کتاب، سازماندهی متن در قالب بخش های کوتاه، تحت عنوان اسرار و حقایق عملکرد کارکنان است که خواندن آن را برای مدیران و صاحبنظرانی که فرصت چندانی برای مطالعه ندارند، جذاب و قابل استفاده می سازد.
این کتاب دارای هشت قسمت می باشد که در هر قسمت آن، حقایقی و نکاتی کاربردی، و راهنمایی هایی مطرح شده است که به کارگیری آنها میتواند موجب بهبودی بی تردیدی در عملکرد کارکنان گردد. در بیشتر حقایق، نویسنده مثال های عینی و ملموسی را مطرح کرده که در سازمان ها رخ داده و حاصل تجربه خود وی بوده یا شنیده است. موضوع هر حقیقت که با مثال هایی عینی، ملموس و مجرب از سازمان های مختلف همراه است، به رهبر یا مدیر سازمان کمک میکند تا بهترین عملکرد و کارکرد را از کارکنان خود به دست آورده، آنها را بهتر مدیریت کند و تعارضات و کشمکش ها را در محل کار به کمترین حد برساند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی