عجایب کاسل

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
139

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عجایب کاسل

انتشارات دوران منتشر کرد:
مجموعه ی ناداستان کتاب دیدآور آثاری را شامل می شود که توسط یک داستان نویس نوشته شده اند اما اثری داستانی نیستند؛ کتاب هایی هستند در باب زندگی، خاطرات شخصی، سفرنامه، نامه نگاری های نویسنده و جستارهایی در حوزه ی نوشتن.
انریکه بیلاماتاس، نویسنده ی اسپانیایی متولد 1948 در بارسلون، دانش آموخته ى حقوق و خبرنگاری است و چندین کتاب مطرح با ترکیب سبک های مختلف نوشته است که به بیش از سی زبان ترجمه شده اند. او کار نوشتن را با نگارش مقالات ادبی و نقد هنری در روزنامه های مشهور اسپانیا آغاز کرد و بعدها کم کم به داستان کوتاه و رمان روی آورد. در جوانی دو سالی در پاریس زندگی کرد و مستأجر مارگریت دوراس بود. همان سال ها رمان تحسین شده ی قاتل روشنفکر را به چاپ رساند و کم کم سبک منحصر به فرد نوشتاری خود را یافت. او در کنار نوشتن مقاله های متعدد، بیست رمان و هفت مجموعه داستان منتشر کرده است که جوایز زیادی را برایش به ارمغان آورده اند، از جمله جایزه ى السامورانته، جایزه ی ملی کاتالونیا و جایزه ی آکادمی سلطنتی اسپانیا در سال 2020، او با کتاب مک و مشکلاتش در میان نامزدهای بوکر بین المللی بود. بیلا-ماتاس یکی از مطرح ترین رمان نویسان اسپانیایی محسوب می شود که به لحن بازیگوش و شوخش معروف است. برخی او را جیمز جویس جدید می دانند و بعضی دیگر از او به عنوان نویسنده ای بدون مرز» یاد می کنند.
عجایب کاسل کتابی شبه داستانی است درباره ی تجربه ی بیلا - ماتاس از دعوتی غیرمنتظره برای حضور در نمایشگاه هنر معاصر، داکیومنتا، به عنوان یک چیدمان زنده. او در این کتاب هم به هنر مدرن می تازد و هم سعی می کند جایگاه و ارزش آن را در برساختن دنیای معاصر کنکاش کند. مسئله ی کتاب این است که هنر چیست و در این زمانه، هنرمند چه نقشی می تواند بازی کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی