حد و مرزهای بهتر

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
82

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حد و مرزهای بهتر

انتشارات راه طلایی منتشر کرد:
آیا در "نه" گفتن مشکل دارید یا دائما نیازهای خود را قربانی رضایت دیگران می کنید؟ اگر چنین است، این کتاب کار به شما کمک می کند تا بدون احساس گناه و ترس، حد و مرزهای سالمی را در زندگی خود تعیین کنید.
اگر فکر می کنید که در قبال شادی دیگران مسئول هستید، از ناامید کردن دیگران می ترسید، یا در حال تقلا برای دفاع از خود هستید، احتمالا در تعیین حد و مرزهای سالم مشکل دارید. تعیین حد و مرز برای ایجاد و تقویت روابط ضروری است. تعیین این محدودیت ها همچنین از شما در برابر روابط و افراد سمی محافظت می کند.
این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه بدون احساس ترس یا گناه در زندگی خود حد و مرزهای سالمی تعیین کنید. شما یاد خواهید گرفت که حد و مرزهای خود را مشخص کنید و بدانید که آنها در رفاه و آسایش شما نقش دارند. همچنین نکاتی وجود دارد که به ش ما یاد می دهد وقتی حد و مرزهایی تعیین می کنید و افراد از بابت این حد و مرزها عصبانی یا ناراحت می شوند، چه کار باید انجام دهید و راهکارهایی به شما می دهد که بتوانید نیازهای خود را از آن طریق برآورده کنید.
اگر از داشتن احساس گناه خسته شده اید یا از اولویت دادن به سلامت روانی و جسمی خود می ترسید، آماده هستید که کنترل زندگی خود را دوباره به دست بگیرید و روابط سالم و متعادلی ایجاد کنید، این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه قدم بردارید و محدودیت هایی تعیین کنید، با اعتماد به نفس خواسته خود را بیان کنید و استعدادهای کلی خود را بشناسید
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی