30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
بهانه‌ها را رها کنیم

بهانه‌ها را رها کنیم

(0)
نویسنده:

2,250,000ریال

2,025,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
387

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهانه‌ها را رها کنیم

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
می‌گویند عادات قدیمی به سختی از بین می‌روند و یا غیرممکن است بتوان الگوهای رفتاری کهنه را تغییر داد. با این وجود کتابی که در دست دارید برمبنای نوعی باور تالیف شده که معتقد است افکار و رفتارهای نهادینه‌شده رانیز می توان به شکل واقعی ریشه‌کن کرد؛ ضمن اینکه موثرترین راه برای ازمیان برداشتن این عادت‌ها کار کردن روی ساختارهایی است که این عادات فکری را شکل داده و به حمایت از آنها ادامه می‌دهند.
وین دایر در این اثر روش‌های تساهل و مدارا و انعطاف‌پذیری در رفتار و خلقیات را تشریح کرده است. چنین مباحثی مبنای تغییر رفتارها و نگرش‌هایی است که تصور می‌کنیم وحی منزل هستند و هیچ نیرویی قادر به تغییرشان نیست. این کتاب راه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که شاید به نظر ساده بیایند ولی با کنار هم قرار دادن آنها می‌توانید به تاثیر و تاثراتش پی ببرید.
شما می‌توانید افکار ناخواسته اما دیرپایتان را که خود را با آنها می‌شناسید و جداناپذیرشان می‌خوانید، کنار بگذارید. رها کردن بهانه‌ها و روش‌های ساده و قدرتمندی برای کنار گذاشتن افکاری که در عمق ذهنتان ریشه دارند و مانع از آن می‌شوند که بدل به موجودی شوید که می‌خواهید باشید.
نویسنده این کتاب را براساس کتاب حکمت آموز لائو ته‌وز با نام “تائو ته‌چینگ” نوشته است. درواقع با مطالعه این کتاب بوده که وین دایر به کشف مفاهیمی رسیده و سعی کرده برداشت‌هایش را تبدیل به راه‌حل‌هایی اخلاقی کند.
کتاب از سه بخش تشکیل شده است: شناختن و کنار گذاشتن عادات دیرینه، اصول عمده رها کردن بهانه‌ها، رها کردن بهانه‌ها (تغییر الگوها). در این بخش‌ها با خصلت های ذاتی خود آشنا می‌شوید و سپس در برابر پرسش‌هایی قرار می‌گیرید که وین دایر برای شما طرح کرده است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی