خود مقدس شما

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
426

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خود مقدس شما

انتشارات کتاب‌پارسه منتشر کرد:
وین دایر معتقد است: نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت‌های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره‌ها دور مدار می‌گردند؛ کهکشان‌ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می‌زنند، گل‌ها باز می‌شوند و شما نفس می‌کشید، راه می‌روید و فکر می‌کنید.
هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی‌توانید آن را دربر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می‌کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آنها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته‌شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش‌پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.
کتاب “خود مقدس شما” درباره چهار مفهوم اصلی نوشته شده است: 1. شما مقدس هستید و برای اینکه این واقعیت را دریابید لازم است از نظام اعتقادی خود که تاکنون پذیرفته‌اید فاصله بگیرید 2. شما وجودی الهی هستید که دعوت می‌شوید تا حضور وجود مقدس‌تان را با کسب مهارت در آگاهی‌های برتر شناسایی کنید 3. وجود مقدس‌تان می‌تواند بر نگرش‌های نفس‌تان غلبه کند و نیروی برتر زندگی‌تان شود 4. می‌توانید این آگاهی را در فراسوی مرزهای وجودی‌تان برافشانید و بر همه کسانی که در سیاره زمین قدم می‌زنند تاثیری مطلوب برجا بگذارید.
کتاب متشکل از چهار بخش است: بزرگ‌ترین مبارزه زندگی‌تان: تصمیم بگیرید آزاد باشید، چهار کلید دستیابی به هوشیاری برتر، غلبه بر نفسانیت، حرکت به سوی دنیایی فارغ از نفسانیت
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی