تمرکز حواس

(0)
نویسنده:

2,390,000ریال

2,151,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
892

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تمرکز حواس

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام دچار حواس پرتی می شوید و نمی توانید روی یک موضوع تمرکز کنید؟ آیا حواستان از این شاخه به آن شاخه می پرد و یک جا بند نمی شود؟ آیا از اینکه نمی توانید ذهنتان را روی یک موضوع متمرکز کنید، خسته شده اید؟
اگر پاسختان به این پرسش ها مثبت است، کتاب مناسبی را در دست گرفتید. این کتاب، مدت کوتاهی پس از انتشار به قاعده ای طلایی برای بهبود تمرکز و توجه تبدیل شد. آموزه های این کتاب، فراتر از کتاب های متعارف تمرکز و حواس پرتی قرار می گیرد و علاوه بر ذهن، بدن را نیز در نظر گرفته و به چرایی از بین رفتن دقت و تمرکز می پردازد. کتاب تمرکز حواس، کلید پرورش هماهنگی ذهن و بدن برای حفظ تمرکز و کاهش تأثیرات مضر حواس پرتی است.
زندگی خود را به گونه ای تصور کنید که در آن، در کلاس به دقت به معلم خود گوش فرا می دهید، امتحانات خود را با موفقیت سپری می کنید، سرانجام نگارش کتابتان را به پایان می رسانید، در شغل خود ترفیع می گیرید، احترام اطرافیانتان را به دست می آورید و از لحظات کنونی زندگی خود لذت می برید. این کتاب می تواند مهارت های لازم برای دستیابی به این مقاصد را به شما آموزش دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب بی حد‌ومرز نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی