30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
تست
IQ شیمی جامع کنکور بانک تست جلد اول کنکور 1403

IQ شیمی جامع کنکور بانک تست جلد اول کنکور 1403 (4474)

(0)

4,850,000ریال

3,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
921

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب IQ شیمی جامع کنکور بانک تست جلد اول کنکور 1403

انتشارات گاج منتشر کرد:
کتاب شیمی جامع کنکور جلد 1 سری iQ انتشارات بین‌المللی گاج را می‌توان یک منبع استاندارد برای پوشش انواع تست‌ها به‌شمار آورد. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان برای درس شیمی، انتخاب یک کتاب جامع برای شروع و رسیدن به درصد‌های عالی در کنکور بوده و به‌جرات می‌شود گفت این کتاب می‌تواند بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان باشد. کتاب iQ جدید، با گام‌بندی بانک تست‌ در 4 گام کاملا متفاوت (1100 تست‌ محتوایی، 1375 تست‌ تسلط، 555 تست‌ سنجشی و 200 تست IQ پلاس)، 4بار مطالب مشخص‌شده را برای داوطلبان از پایه تا چالشی‌ترین تست‌ها، مرور می‌کند تا پروسه‌ی یادگیری به طور کامل اتفاق بیفتد.
توجه به طراحی تست‌ها و چیدمان آن‌ها از دغدغه‌های اصلی مولفان در این کتاب بوده است. کتاب شیمی جامع iQ هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت می‌تواند همه نیازهای دانش‌آموزان را رفع کند. در این کتاب، 3230 تست کاربردی از مباحث شیمی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم گردآوری شده که تعدادی از آن‌ها متعلق به کنکورهای سراسری سال‌های گذشته است تا تسلط داوطلبان با بررسی تست‌های متنوع بیش‌تر شود و در کنکور با تست‌‌های مختلف غریبه و ناآشنا نباشند. پرسش‌های چهارگزینه‌ای کتاب IQ شیمی گاج با درجه سختی‌های متفاوت (ساده تا دشوار) طرح شده و به‌همین‌خاطر برای تمام داوطلبان با هر سطح علمی، مناسب و مفید است. دانش‌‌آموزان عزیز می‌توانند با بررسی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی در جلد دوم، از درستی جواب‌های خود مطلع شوند؛ مولفان در این قسمت برای تست‌های مورد نیاز به بررسی سایر گزینه‌های نادرست نیز پرداخته‌‌اند. گفتنی است که داوطلبان گرامی با تهیه‌ی جلد دوم این عنوان می‌توانند به آموزش و درس‌نامه‌ی این مباحث نیز دسترسی داشته باشند.
جلد بانک تست (جلد1) کتاب IQ شیمی، مجموعه‌ای کامل از تست‌های طبقه‌بندی‌شده (تألیفی و سراسری) همراه با پاسخ‌نامه‌‌ کلیدی است. این کتاب با همکاری مشترک مهندس پویا الفتی و مهندس امیرحسین کریمی در 432 صفحه گردآوری شده و موارد زیر را دربرمی‌گیرد:
• ارائه کامل مباحث شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
• چیدمان پایه به پایه و درس به درس مطالب
• ارائه 3230 تست متنوع و جدید برای 100 زدن کنکور (تألیفی و سراسری)
• متناسب با درجه سختی سوالات کنکور دو سال اخیر
• ارائه پاسخ‌نامه کلیدی برای تمامی سوالات
• ارائه‌ی آزمون جامع در انتهای هر فصل به‌منظور جمع‌بندی
• همراه با تست‌های کنکور سراسری داخل و خارج 1401
• ارائه درسنامه‌های جامع و پاسخ‌نامه کاملا تشریحی در جلد مکمل (جلد2)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی