30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
روان شناسی در سی ثانیه

روان شناسی در سی ثانیه (نشرشهر)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
220

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی در سی ثانیه

انتشارات شهر منتشر کرد:
سگ های پاولوف، روانکاوی، آزمایش فرمانبرداری میلگرم، درمان شناختی آرون بک؟ حتما همه ی این ها را می دانید (یعنی مطمئنا در مورد آنها چیزهایی شنیده اید. اما آیا آنقدر در مورد این نظریه های روان شناسی می دانید که در یک مهمانی شام شرکت کنید و دانش خود را به بحث و گفتگو بگذارید و همه را مات و مبهوت کنید؟
کتاب روان شناسی در 30 ثانیه این 50 شاخه ی مهم فکری را در این رشته جذاب انتخاب کرده و ظرف نیم دقیقه آنها را به خواننده ی عادی توضیح می دهد و برای هر کدام بیش از دو صفحه، 300 واژه و یک تصویر استفاده نکرده است. همزمان با گره گشایی از کار درونی مغز انسان بسیاری از چهره های برجسته ی این رشته از جمله ویلیام جیمز، آرون بک و البته زیگموند فروید را هم به ما معرفی می کند. از رفتارگرایی تا شناخت گرایی چه راه بهتری را برای سردرآوردن از دیو درون خود می شناسید؟
سرپرست نویسندگان کریستین جارت روزنامه نگاری است که برای مجله «روانشناس» جایزه گرفته و انجمن روان شناسی بریتانیا آنرا چاپ می کند. او سردبیر و نویسنده ی وبلاگ چکیده پژوهش های این انجمن مشهور جهانی است او همچنین در نوشتن کتاب «راهنمای اجمالی روانشناسی (2011)» و این کتاب مسئله هایی دارد» همکاری مشترک داشته است. همچنین در نوشتن «ماجراهایی در روان شناسی عامه پسند (2008)» و مجموعه کتاب های «نظریه های 30 ثانیه ای (2009)» سهیم بوده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی