30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
کتاب کار
کتاب یار ریاضی چهارم دبستان
کتاب یار ریاضی چهارم دبستان
تخفیف

%30

کتاب یار ریاضی چهارم دبستان

(0)

1,250,000ریال

875,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
94

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب یار ریاضی چهارم دبستان

انتشارات اندیشمند منتشر کرد:
کتاب کمک آموزشی نامبرده، کتاب درسی ریاضی چهارم ابتدایی را مورد بررسی قرار داده است و تمام مطالب موجود در آن به زبان ساده و قابل فهم تدریس کرده است. کتابیار ریاضی چهارم ابتدایی مخصوص دانش آموزان پایه چهارم بوده و متناسب با سلیقه و روحیه دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی تالیف شده است. این کتاب از حجم نسبتا بالایی برخوردار می باشد و از بخش های مختلف تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته ایم.
کتابیار ریاضی پایه چهارم ابتدایی از بخش های مختلف و متنوع تشکیل شده است که می توان به وجود فصل نامه ها و یا طرح درس ها اشاره کرد. از دیگر بخش های موجود در این کتاب کمک درسی، نمونه سوال ها و پرسش های متنوع، آزمون های مرحله ای، نکات اضافه تر از کتاب درسی ریاضی چهارم، پاسخ نامه و ….. می باشد. هر کدام از بخش های موجود در این کتاب در تقویت مهارت دانش آموزان تاثیر مثبت دارند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. در ادامه به بیان ویژگی های هر کدام از بخش های موجود در این کتاب پرداخته شده است.
کتابیار ریاضی پایه چهارم ابتدایی ویژگی های متعددی چون وجود سوال های تستی و یا چهار گزینه ای استاندارد، وجود پرسش ها و سوال های متنوع، پاسخ نامه، درس نامه ها، نکات اضافه تر از کتاب و …. دارد. به عبارت دیگر :
1. یکی از ویژگی های کتابیار ریاضی چهارم ابتدایی وجود درس نامه ها و یا طرح درس های بیان شده می باشد. در حقیقت درس نامه های موجود در کتابیار ریاضی پایه چهارم ابتدایی کامل بوده و از کوچک ترین مطلبی دریغ نکرده اند.
2. بیان نکته های مهم و کلیدی از دیگر ویژگی های این کتاب می باشد. ناگفته نماند که کتابیار ریاضی پایه چهارم ابتدایی علاوه بر بیان نکته های مهم و کلیدی به بیان نکته های اضافه تر از کتاب پرداخته است و آن ها را در بخش منحصر به فردی تحت عنوان بیشتر بیاموزیم آورده است. بخش بیشتر بیاموزیم از سطح بالا تری نسبت به سطح کتاب برخوردار است.
3. کتابیار ریاضی چهارم ابتدایی سوال های چهار گزینه ای و یا تستی را با توجه به استاندارد های آموزش و پرورش تالیف کرده است. سوال های چهار گزینه ای موجود در این کتاب استاندارد می باشند و به یادگیری بهتر مطالب کمک می کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی