دریای آسایش

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
276

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دریای آسایش

انتشارات میلکان منتشر کرد :
داستان دریای آسایش برای هنر خواننده ای غافلگیرکننده خواهد بود ؛ چه هواداران نویسنده این کتاب و چه کسانی که با قلم او آشنا نیسند. زیباترین جنبه ساختار کتاب در این است که در آن پرتره هایی دقیقی از شخصیت ها خلق و در عین حال به پاسخ سوالات بزرگ و اساسی زندگی پرداخت شده است.
ادوین سنت اندروی هجده ساله ، بابت سخنرانی نامناسبش سر میز شام ، به دستور پدر از انگلستان به کاندا تبعید می شود. در آنجا مسحور زیبایی طبیعت بکر می شود و قدم در جنگل می گذارد. ناگهان برایش اتفاقی می افتد که به هیچ وجه دلیلی برای آن نمی یابد و آن را حمله صرع یا میگرن یا چیزی مشابه آن می پندارد.
دو قرن بعد نویسنده معروف، آلیو لوئلین ، در تور معرفی کتاب روی زمین است. اما خانه آلیو در مستعمره دوم زمین ،ماه است. در کتاب مشهور آلیو که در دوران همه گیری بیماری مشهور تر هم می شود ،درباره رویدادی عجیب نوشته شده ، اتفاقی درست مشابه آنچه سنت اندرو تجربه کرده بود.
چندین دهه بعد از روی دادن این اتفاق های عجیب ،کارآگاهی به دنبال تحقیق در مورد ناهنجاری در آمریکای شمالی است و متوجه رویدادهایی مشابه در تاریخ می شد که زندگی شاهدان این واقعه را زیر و رو کرده است ، فرزند یک ارل انگلیسی دیوانه می شود و می میرد نویسنده ای معروف در میانه همه گیری بیماری روی زمین گیر می افند و در هتلی در نیویورک بر اثر بیماری می میرد.زنی دیگر که همین اتفاق را دیده و تصادفا از آن فیلم برداری کرده هنگام طوفان از روی عرش کشتی ناپدید می شود.
آیا کارآگاه می تواند پرده از رازی بردارد که هر کس به آن پی برده از صحنه تاریخ محو شده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی