در مسیر پیروزی

(0)

1,990,000ریال

1,791,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
185

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در مسیر پیروزی

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
ما همواره مشتاق یادگیری آموزه های رهبران در دنیای کسب وکار و نحوه رسیدن آنها به موفقیت و جایگاه امروزشان هستیم. شوارتزمن در این کتاب مسیر پیروزی خود را از دوران دانشجویی تا رسیدن به مقام ریاست بلک استون، یکی از موفق ترین شرکت های سرمایه گذاری در جهان، بیان می کند. این کتاب به ویژه برای کسانی که تازه کار خود را شروع کرده و قدم در مسیر پر پیچ وخم تجارت و سرمایه گذاری گذاشته اند، بسیار ارزشمند و کارآمد است.
استفان شوارتزمن، رئیس، مؤسس و مدیرعامل شرکت بلک استون، در کتاب در مسیر پیروزی، با اشاره به بخش های مؤثری از زندگی اش، به خوانندگان نشان می دهد که چگونه سازمان خود را به سازمانی بالنده و مترقی تبدیل کنند. این کتاب برای دانشجویان، کارآفرینان، انسان های بشردوست، مدیران و هرکسی که به دنبال حداکثر استفاده از فرصت هاست، مفید است.
افرادی که می خواهند تأثیر بزرگی در زندگی انسان ها داشته باشند باید داستان زندگی شوارتزمن را بخوانند. این درس ها در حوزه معاملات تجاری و سرمایه گذاری، رهبری و کارآفرینی، بشردوستی و دیپلماسی است و دیدگاه جدیدی پیرامون جاه طلبی، ریسک و فرصت ها و ملزومات رسیدن به موفقیت در اختیار مخاطب قرار می دهد. در این کتاب شوارتزمن تجارب خود را به تفصیل بیان کرده و در کنار آن نکاتی عملی برای رسیدن به موفقیت ارائه می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی